AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Er det noen som har tatt dette faget som kan fortelle hvor vanskelig det egentlig er? Sånn kontra R1. Anonymous poster hash: c8512...28b
Gjest Dude91 Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 (endret) Helt greit. Fikk 4 på det, selv om jeg ikke hadde hatt R1 på tre-fire år og gjorde det dritt på R1 (pga. sykdom). Endret 16. november 2014 av Dude91
Supervilde Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Så lenge man har god forståelse for matematikk, og er villig til å legge ned mye arbeid, så er det ikke uoverkommelig
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Helt greit. Fikk 4 på det, selv om jeg ikke hadde hatt R1 på tre-fire år og gjorde det dritt på R1 (pga. sykdom). Med undervisning eller leste du det selv? Anonymous poster hash: c8512...28b
Gjest Dude91 Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Med undervisning eller leste du det selv? Anonymous poster hash: c8512...28b Hadde rett på å få komme inn igjen på den samme skolen, så ble med undervisning, ja. Men tror jeg hadde greidd 4 som privatist, også. Men for noen er det mye vanskeligere uten organisert undervisning, så tror ikke det er for alle.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Så lenge man har god forståelse for matematikk, og er villig til å legge ned mye arbeid, så er det ikke uoverkommelig Tenkte kanskje å ta R1+R2 på ett semester, vet ikke om det er fordel eller bakdel å gjøre det slik men.. En del arbed blir det hvertfall lagt ned da med så mye matte.. Anonymous poster hash: c8512...28b
rox Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes i grunn R2 var lettere enn R1, utelukkende på grunn av at jeg slapp sannsynlighet. Tja, fullt mulig å ta begge fagene på et semester, men med mindre du er et superduper mattegeni ville jeg ikke forventet sånn vilt bra karakterer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Jeg synes i grunn R2 var lettere enn R1, utelukkende på grunn av at jeg slapp sannsynlighet. Tja, fullt mulig å ta begge fagene på et semester, men med mindre du er et superduper mattegeni ville jeg ikke forventet sånn vilt bra karakterer. Haha, det er faktisk sannsynlighet jeg bommer på hver eneste gang også.. Skjønner ikke helt, men alt annet enn sannsynlighet går inn, jeg får det bare ikke til å bli logisk i hodet mitt. Tenkte ikke vilt gode karakterer, da mest for poengene. 5 i R1 go 4 i R2 eller noe, burde det være overkommelig med god lærer? Leste R1 på 11 uker (ved siden av full jobb) for meg selv sist, men klarte da ikke bedre enn karakter 3. Mye pga bruk av programmer på pc som ikke fantes den gang jeg studerte matte sist tror jeg. Anonymous poster hash: c8512...28b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Jeg syntes R2 var vanskelig helt til jeg tok MAT1100 kalkulus på universitetet. Anonymous poster hash: 5841e...b59
hjelpme4 Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 R2 er ikke så vanskelig og eksamen oppgavene er lette nok til å få en 4 i hvertfall, hvis du jobber bra med pensumet.
rox Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Haha, det er faktisk sannsynlighet jeg bommer på hver eneste gang også.. Skjønner ikke helt, men alt annet enn sannsynlighet går inn, jeg får det bare ikke til å bli logisk i hodet mitt. Tenkte ikke vilt gode karakterer, da mest for poengene. 5 i R1 go 4 i R2 eller noe, burde det være overkommelig med god lærer? Leste R1 på 11 uker (ved siden av full jobb) for meg selv sist, men klarte da ikke bedre enn karakter 3. Mye pga bruk av programmer på pc som ikke fantes den gang jeg studerte matte sist tror jeg. Anonymous poster hash: c8512...28b Det sies at man enten kan matematikk, eller så kan man sannsynlighet... Det stemmer hvertfall veldig godt for meg. Å bli god i GeoGebra (eller evt liknende) er gull verdt. Da jeg fant ut at den løste sannsynlighetsoppgaver ble jeg sjeleglad, og tror det reddet toppkarakteren i R1. Det er også supert til veldig mange andre av oppgavene man får på eksamen, både R1 og R2. Last det ned, lær deg det og du har allerede kommet langt! God lærer hjelper selvsagt veldig på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå