Gå til innhold

Hva slags bh-type bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker helst plunge-BHer eller balconette. Har også t-shirtBH og stroppeløs når det passer best under klærne.

Bruker aldri sportsBH lignende annet enn til trening, synes flatklemte pupper er direkte ubehagelig.

Skrevet

Jeg bruker som regel alltid push-upBH fra hm, jeg syns de er behagelige, fine og billige! Og veldig kjekt for meg som ikke har så veldig mye fra før :fnise:

Skrevet

Du har forstått det som mange bruker 10-år på å få inn i knollen: Pupper har ulike fasonger og ulike størrelser så det som passer den ene puppen passer nødvendigvis ikke en annen pupp.

De dyktige produsentene lager flere modeller av hver design.

Her er noen av push-up BH'ene til Lise Charmel:

PAAAAAKBOOFECAMC-bleu_ligne-med.jpgPAAAIAFPMLPLNANE-carmin_flirty-med.jpgPAAAIAMKEFLMDBLP-fleurs_fruits-med.jpg

Ulempen er at Lise Charmel er ganske dyre.

Pou Moi? derimot er alt annet enn dyre, og jeg liker dem så godt at jeg har en solid samling Pour Moi? BH'er sammen med alt det dyre undertøyet. Holder godt gjør de også.

Lillepus du er litt av et undertøysgeni. Har tidligere kjøpt pour moi på asos. Vet du noen andre nettbutikker med gratis frakt der man kan kjøpe pour moi undertøy? Eller noen andre undertøysmerker du liker i samme prisklasse?

Skrevet

Varierer litt, men det er jeg foretrekker er vel "full shape" med litt padding som i eksempelet nedenfor, eller T-shirt BH.

14200-florence-taupe-padded-hipster-stri

Balconette ser bare merkelig ut på meg, og siden jeg er begynt å "sige" litt med alderen så synes jeg BH med litt padding gjør meg visuelt fastere i fisken. (Litt må man vel få lov å jukse når man kommer opp i årene? ;) )

Skrevet

Soft-bh, altså uten spiler.

Anonymous poster hash: 629d8...35a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...