Gå til innhold

Hva slags bh-type bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bh-type bruker du?

Anonymous poster hash: 7ab0e...fb5
Skrevet

S0000006991885_F_W40_20130701170509.jpgSlike. Eller t-shirt bh.

På fest push-up eller ingen bh i det hele tatt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Demicup.

Er du gutt/mann eller jente/kvinne?

Og skal du kjøpe deg nye BH'er?

Skrevet

Demicup.

Takk, for svaret som du kom med. Jeg tror ikke akkurat det var det jeg spurte om.

Ja, jeg skal kjøpe nye BH´er.

Hilsen TS som er jente 25 år gammel

Skrevet

Demicup.

Lillepus, er demicup de som er mye breie midt mellom puppene på en måte? Jeg synes jeg får så rar form på puppene med de! Men de han ha noe med at jeg er ganske liten i størrelse da..

Skrevet

Jeg sverger til balconette; helst uten "fyll" og med tynt blondestoff.

Anonymous poster hash: 6b290...7a5
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lillepus, er demicup de som er mye breie midt mellom puppene på en måte? Jeg synes jeg får så rar form på puppene med de! Men de han ha noe med at jeg er ganske liten i størrelse da..

Demi cup er det som ofte kales balconette.

Disse er veldig fine på mine pupper, men jeg er 70E, og så er ikke alle fasongene nødvendigvis like flotte på alle puppefasonger :)

PAAAIAGGALIDKEND-pink_stella-med.jpgPAAAIALOELMEKOND-bleu_precieux-med.jpgPAAAAADDOBBLMAMJ-noir_frisson-med.jpg

Endret av Lille-pus
Skrevet

Demi cup er det som ofte kales balconette.

Disse er veldig fine på mine pupper, men jeg er 70E, og så er ikke alle fasongene nødvendigvis like flotte på alle puppefasonger :)

PAAAIAGGALIDKEND-pink_stella-med.jpgPAAAIALOELMEKOND-bleu_precieux-med.jpgPAAAAADDOBBLMAMJ-noir_frisson-med.jpg

Er de jeg tenkte på ja! Jeg har 70B, synes ikke de er spesielt flatterende på meg. Er litt smak og behag og da :) Jeg bruker som regel Push up bh til vanlig, da føler jeg at jeg ikke er helt flat hvertfall.

Skrevet

Spørs på anledning, hva man har på seg og om andre skal se den.. :P

Synes balconette i blonde er desidert finest, men til hverdags bruker jeg også mye T-shirt BH. De ser veldig kjedelige ut, men poenget er jo at de ikke skal ses.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Takk, for svaret som du kom med. Jeg tror ikke akkurat det var det jeg spurte om.

Ja, jeg skal kjøpe nye BH´er.

Hilsen TS som er jente 25 år gammel

Var det BH merket/merkene du lurte på?

Da misforstod jeg deg, jeg tenkte det var modellen du lurte på.

Av merker er det Lise Charmel, Marie Jo, Pour Moi? og Kiss Me Deadly det er flest av hos meg.

Litt Marlies Dekkers er det også.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er de jeg tenkte på ja! Jeg har 70B, synes ikke de er spesielt flatterende på meg. Er litt smak og behag og da :) Jeg bruker som regel Push up bh til vanlig, da føler jeg at jeg ikke er helt flat hvertfall.

Du har forstått det som mange bruker 10-år på å få inn i knollen: Pupper har ulike fasonger og ulike størrelser så det som passer den ene puppen passer nødvendigvis ikke en annen pupp.

De dyktige produsentene lager flere modeller av hver design.

Her er noen av push-up BH'ene til Lise Charmel:

PAAAAAKBOOFECAMC-bleu_ligne-med.jpgPAAAIAFPMLPLNANE-carmin_flirty-med.jpgPAAAIAMKEFLMDBLP-fleurs_fruits-med.jpg

Ulempen er at Lise Charmel er ganske dyre.

Pou Moi? derimot er alt annet enn dyre, og jeg liker dem så godt at jeg har en solid samling Pour Moi? BH'er sammen med alt det dyre undertøyet. Holder godt gjør de også.

Skrevet

Når jeg først bruker bh, bruker jeg gjerne blondebh uten innlegg. Det går mest i balconette, men har også noen blondebher uten spiler som er mer trekantform

Anonymous poster hash: b3f73...351

Skrevet

jeg foretrekker stoppløse bher som denne:

V404156_CROP1.jpg

Skrevet

Har falt pladask for Ella M bhene på lindex.

Anonymous poster hash: 5fcde...03d
Skrevet

Liker best blonde bher uten innlegg.
Eksempel:

lace-bra-blondebh-top-blonder.jpg

Anonymous poster hash: 66726...da7
Skrevet

"BHer" uten spiler. Til hverdags går det mest i sportstopper. Ellers har jeg noen fine blondebh'er uten spiler som jeg bruker innimellom.

Skrevet

t-skjorte bher sånn til vanlig så kan jeg sprite det opp litt med en balconette hvis jeg skal pynte meg :P

Skrevet

Foretrekker minimizer. Er 80C.

Anonymous poster hash: 60335...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...