Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bruker du da?

Hvilken foundation passer til rimelig lys hud?

Anonymous poster hash: a4dec...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker BB cream fra Skin79. Den har ikke kjempegod dekkevne, men den jevner ut hudtonen (jeg sliter med mye rødhet) og er lys nok meg, og jeg er ganske blek :) Den jeg bruker eter VIP Gold Super Plus.

Skrevet

BareMinerals pudder foundation bruker jeg for tiden.

Skrevet

Elf i fargen porcelain. Det er den lyseste, og er veldig bra for min veldig lyse hud.

Anonymous poster hash: 16404...188

Skrevet

Maybelline Fit Me i den lyseste fargen, 110 Porcelain.

Påfører med svamp, får skikkelig porselenshud av den! Og jeg har dum hud med masse porer, arr og ujevnheter i fargen.

Anonymous poster hash: 22e53...db9
Skrevet

Urban decay naked skin i den lyseste fargen, eller Benefit big easy.

Anonymous poster hash: e73d8...d45
Skrevet

Jeg bruker Aqua Petite Jelly BB Cream fra Holika Holika, den dekker veldig godt og gir et fint, matt resultat. Ellers er jeg også en stor tilhenger av Dual Foundation-pudderet fra Makeup Store (bruker nyansen "Berlin", som har en veldig lys kald/nøytral tone). Bruker den gjerne over nevnte BB cream, eller bare pudderet alene, det dekker egentlig nok.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Everlasting Foundation fra Clarins i fargen 108 Sand.

Den er ikke for mørk men heller ikke for lys (til meg). Jeg har litt blandingshud med både fete og tørre partier og den holder seg fin hele dagen + at dekkevnen er god uten å bli for maske-aktig.

Skrevet

Mac sin lyseste farge som er NC15.

Kat von D lock it tattoo foundation Light 46.

Urban Decay naked skin, 0.5.

PS: jeg har rosa undertone.

Mvh frøken Laken :)

Skrevet

Bobbi Brown Skin Foundation i Alabaster. Dessverre er den ikke mulig å få tak i i Norge i riktig nyanse.

Skrevet

Loreal True Match. Den suger sikkert, men har brukt den siden jeg begynte med sminke, så tør ikke bytte. :P

Skrevet

Chanel Perfection Lumiere Velvet, Beige 20 og jeg er veldig lys i huden. Elsker denne foundationen, beste jeg har hatt noensinne.

Anonymous poster hash: edc53...d31
Skrevet

Smashbox Liquid Halo i 02

Holika Holika Petit BB-krem i Moisture (den lilla)

Bourjois Healthy Mix i 52 Vanilla

Jeg har lys-medium hud, som er fuktfattig og til tider kombinert, særlig i sesongskiftene slik som nå.

Skrevet

Jeg har lys hud (men ikke av den lyse typen med rødlig/blondt hår)

jeg bruker Youngblood flytende foundation. Dette er den beste jeg har vært borti. Jeg har anlegg for akne, og denne gir meg ikke urenheter. Den er best hvis du påfører den med foundationbørste, eller fuktig svamp.

Av mineralsminke så bruker jeg Tikei. Disse er ypperlige til lys hud, bruker en tone som heter Peach (type styrke 1,2,3,4,5 osv..) for de finnes i ALLE toner, og du kan bestille egne krukker, og mikse dem :-) De selger også prøver til 10,-

Skrevet

Smashbox Liquid Halo i 02

Holika Holika Petit BB-krem i Moisture (den lilla)

Bourjois Healthy Mix i 52 Vanilla

Jeg har lys-medium hud, som er fuktfattig og til tider kombinert, særlig i sesongskiftene slik som nå.

jeg bruker Youngblood flytende foundation. Dette er den beste jeg har vært borti. Jeg har anlegg for akne, og denne gir meg ikke urenheter. Den er best hvis du påfører den med foundationbørste, eller fuktig svamp.

Hvor kjøper dere disse?

Skrevet

Hvor kjøper dere disse?

De har på Kicks. :) Evt. fra kissandmakeupny.com :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte den på Fredrik & Louisa, og Tikei kjøpte jeg på tikei.no

Gjest Daenerys
Skrevet

Bruker også Mac NC15 (det er en farge, ikke foundationtype). Jeg har nøytral/gul undertone.

Rimmel Wake me up i Ivory.

Generelt Ivory på sommeren, men bare NC15 på vinter :)

Gjest mainbitch
Skrevet

Mac studio finish foundation i fargen nw20 og no7 stay perfect foundation i fargen soft rose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...