Green Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Eg klarer ikkje å finne på noko lurt å gje i morgongåve!! :-( Har lest ein haug med gamle tråder om det. Vi har ein prisgrense på 1500 kr. Har tenkt litt på matkurs, men trur kanskje han ikkje har så lyst å gå aleine. Sykkel ønsker han seg, men det blir for dyrt igjen. Uæææh! Eg blir gal!!
MariM Skrevet 22. juli 2004 #2 Skrevet 22. juli 2004 Jeg skal gi den mest "vanlige" gaven noensinne...ei flott KLOKKE!! Men kanskje i motsetning til mange mannfolk der ute, så er ei ny klokke noe min tilkomende virkelig trenger sårt
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2004 #3 Skrevet 22. juli 2004 Jeg gav og en ny finklokke, og den har han på seg hele tiden når han ikke er på jobb. Han ble kjempeglad for den.
Lotte20 Skrevet 22. juli 2004 #4 Skrevet 22. juli 2004 Dansekurs i f.eks Swing. Da kan du jo få en kjempeflink dansepartner for den prisen (om du ikke har det fra før da) :bukke:
minniepus Skrevet 22. juli 2004 #5 Skrevet 22. juli 2004 Min kjære har også lyst på klokke, men det er jo grisedyrt med fine klokker. Har tenkt litt på slipsnål og/ eller mansjettknapper, men det er kanskje veldig kjedelig?
Green Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2004 Dansekurs er definitivt det han ønsker seg aller minst! Han kan ikkje fordra å danse, berre såvidt eg får han med på ein liten dans på bryllaupsdagen. Klokke hadde han sikkert likt, men då må ein jo opp i fleire tusenlappar for å få ei som er litt fin. Mansjettknappar og slipsnål. Trur eg aldri vil bli brukt dessverre. Tenkte litt på middag for 2 på Bølgen og Moi, men det er kanskje litt egoistisk? Blir jo like mykje gåve til meg det.
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2004 #7 Skrevet 22. juli 2004 Fotografbilder av deg selv har vært en populær morgengave her inne
hoppende Skrevet 22. juli 2004 #8 Skrevet 22. juli 2004 Bruker han briller f.eks? Man kan jo få ganske fine briller til den prisen, evnt så kan han spytte i litt selv? Medlemskap i en klubb hvis han har en spesiell interesse, feks. bilklubb eller noe sånt? Abonnement på et blad han liker? Eller en tur på en go-cart bane eller lignende? Utstyr til pc'en hvis han har noen interesse av det. Eller man kan få tak i ganske gode digital kameraer til den prisen om han trenger det. Ny mobiltelefon? Noen forslag bare
Martha Stewart Skrevet 22. juli 2004 #9 Skrevet 22. juli 2004 Tenkte litt på middag for 2 på Bølgen og Moi' date=' men det er kanskje litt egoistisk? Blir jo like mykje gåve til meg det.[/quote'] Synes ikke en romantisk middag er egoistisk nei! Som nygift par skal man jo kose seg litt i hverdagen vet du... :-) Jeg ga min kjære dyr restaurant-middag i presang til bursdagen i fjor og det slo virkelig an! I tillegg til middagen, som jeg allerede hadde bestilt bord for til en kveld senere, så ga jeg han en god flaske vin som jeg visste at de serverer på restauranten vi var på.
Peluche Skrevet 22. juli 2004 #10 Skrevet 22. juli 2004 Flatskjerm på soverommet? Koster sikkert ikke mer enn 50 000... hehe.. Nei, det spørs om du vil gi ham noe HAN blir glad for eller noe du kan være med å glede ham med... som middag. Bensindrevet fjernstyrt bil er visst veldig gøy for store gutter og det sier jo alt om hvor glad du er i ham når du både ofrer tiden han kommer til å bruke på det, holder ut med bråket den lager og gidder å høre på at han snakker om det... Playstation 2 sier noe av det samme men det bør kanskje inkludere ny kjellerstue... Fallskjermhopp er veldig gøy men jeg vet ikke hvor god symbolikken er- gå og hopp ut fra et fly...?!?! Sesongkort på hans favorittstadion Fotballskjorte fra hans favorittlag med autografer ...
Christinamor Skrevet 22. juli 2004 #11 Skrevet 22. juli 2004 Tykk og god slåbråk - dersom han er av typen som bruker det (det er min , og han bruker den hver eneste dag! Kostet 1200,-)
Foxy Mary Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 Min kjære fikk morgengava på foskudd. Han fikk nemlig et større minnekort til digitalkameraet sitt. For det har han ønska seg lenge. Så kan han jo få noen til å ta bilder på vår store dag, som er om 2 dager.
apriljente Skrevet 22. juli 2004 #13 Skrevet 22. juli 2004 En middag for to på en fin restaurant (der han kan få favorittmåltidet sitt), eller en overnatting på hotell (billig utenom sesong). Der du kan be han ta med seg den han vil (og satse på at han selvfølgelig velger deg)... Et kurs i fluefiske, Nye fjellstøvler etc...., billett til fotballkamp der favorittlaget spiller, teaterbillett, konsertbillett, smykke etc.
Rapitap Skrevet 22. juli 2004 #14 Skrevet 22. juli 2004 Vi droppet hele gave-maset vi! Er fremdeles gift.
Billeba Skrevet 22. juli 2004 #15 Skrevet 22. juli 2004 Vi har blitt enige om å droppe hele morgengaven, vi. Enkelt og greit. Kanskje vi heller gir hverandre noe ekstra på vår ett års bryllupsdag.......
Green Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 23. juli 2004 Hoho! Tusen takk for genial ide! No har eg bestilt signert fotballtrøye! Trur nok han vert litt imponert over at eg klarte å finne på det...hehe
Peluche Skrevet 23. juli 2004 #17 Skrevet 23. juli 2004 Fra hva slags lag da? (Noen sa på en annen debatt at jeg er nysgjerrig... får prøve å leve opp til det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå