AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Søster skal feire jul i utlandet i år, og jeg vil gjerne sende henne en julepakke med diverse som minner henne om norsk jul. Hva ville du puttet oppi? Anonymous poster hash: e070b...f13
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Pepperkaker? Twist? Gløgg? Anonymous poster hash: 2df59...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Brunost, pepperkaker, kakemenn, julemarsipan, julemagasiner, gløggmixAnonymous poster hash: ca0a5...340
Lillemini Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Marsipan, melkesjokolade, gløgg, julehefter, en pakke surkål (min søster ønsket seg det da hun bodde i India. Kan gjøre de første typer kjøtt mer julete. ), brente mandler, din mors hjemmebakte julekaker på glass, en liten norsk julepynt.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ansjos, norske flagg på snor (gammeldags julelenke), julebrus, julemarsipan, dvd med Tre nøtter til Askepott og duftlys som lukter juletre.Anonymous poster hash: aa9eb...55f
Sola de Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Makrellfilet i tomat, Leverpostei, brunost, fenalår eller annen spekemat, twist, julegodis, gløgg, julehefter, kaviar.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg skal også feire jul i utlandet, og hadde satt pris på ting fra Norge jeg ikke får tak i her. Lakris f.eks er umulig å få tak i her. Og grøtris. Så da kommer det jo an på hvor søsteren din er og hva hun liker. Noen forslag: Melkesjokolade (Freia, Nidar, etc), julemarsipan, hjemmelagde julekaker/småkaker (om dere pleier å ha det), kransekake, lefser, julehefter, et magasin fra Norge, grøtris (en pakke grøtris eller posegrøt), norsk juleøl og akevitt (om det er lov å sende alkohol), julebrus, julemat eller annen typisk norsk mat som ikke er kjølevare. Nøtter og nøtteknekker. Og et julekort med norsk tekst og typisk norsk julemotiv, kanskje med en hilsen fra alle hjemmefra eller alle som vanligvis pleier å feire jul sammen. Ps. Hvis det er sånn at hun er i utlandet midlertidig, så har hun kanskje ikke så mye pynt og ting. Hva med å sende med en juleduk, røde lys, en nisse, julestjerne, etc. Anonymous poster hash: 676d0...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå