Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dagrosa
Skrevet

jeg er plaget med mange kviser så jeg dekker dem alltid med brunkrem. fant en til ok pris på nille (kosta ca en femtilapp). den dekker kvisene mine fullstendig! kvisene mine syns ikke lenger! kjempeflott! forsten jeg forstår meg ikke på folk her som etterlyser gjennomsiktige brunkremer osv! da kan du like gjerne gå uten vel og 400 er kjempedyrt! for en brunkrem!

MEN jeg har et lite minus på min brunkrem det er at den er litt ROSA i fargen! og jeg er jo lys i huden da men ikke griserosa! de har bare den rosa jeg bruker pluss mange brune men det kna jeg ikke burke for jeg bruker den bare i ansiktet pg ikke på halsen. blir stygt med brunt tryne og hvit hals ikke sant jenter hahaha! ja men noen tips til hvordan jeg kan få brunkremen min eller skal jeg kalle den rosakrem hahaha! til å virke mer hvit å ikke rosa!? tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jordmor
Skrevet

Jeg er også plaget med slikt. Jeg var nedenom min kamerat Rashid som jobber på Cubus, han ga meg en foundation fra lageret. Den satt som et SKUDD! ;)

Kanskje jeg er knallrosa men jeg er iallfall kvisefri og pen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

HeiDagrosa,jeg ville aldri kjøpt brunkrem på nille.Du kan risiker å ødelegge huden din med MER kviser oh hudormer.Dermalogica har en foundation med litt farge 2 G,den er ihvertfall dermatologisk testet.I D bare mineral er også bra ,det er et pudder foundation.vet det er dyrt for en ung gjente ,men prøv om du kan finne ut av fargene hos en hudpleier og bestill på essentialdayspa.com-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...