Gå til innhold

Hvordan fortelle din kjære at han skal bli far? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt ut/forslag på noen kreative måter som han må gjette seg til det, en liten oppmerksomhet, en tale - eller ser dere for dere å vise rett ut med det? :)

Vet at dette er prøversiden, men kanskje noen har tenkt gjennom dette :)

Når det en gang blir min tur, vil jeg overraske han på en koselig måte :)

Anonymous poster hash: ef31a...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa aldri at han skulle bli far, fordi det vet man jo ikke. Er mange som enter i spontanabort.

Jeg sa at testen var positiv.

Anonymous poster hash: 62870...173
  • Liker 1
Skrevet

Prøv å skaffe deg et ekte bondeegg også lar du det gro litt under varmelys, og så koker du det og serverer med fosteret oppi. Så sier du "oh woow så søtt det er et foster" :fnise:

Skrevet

Kanskje du kan lage en quiz/rebus til han med oppgaver han må gjennomføre og klare hvor han da kommer litt og litt nærmere det du prøver å fortelle mellom hver "post" :ler:

Eller du kan legge en positiv graviditetstest eller ett slags hint ett sted du vet han vil oppholde seg og klare å se i løpet av noen dager?

Evnt kjøp en body/noen babysokker + ett kort som du skriver at: gleder meg til å møte deg pappa, som du pakker inn sammen med klesplagget. Så sender du det med posten til den kommende pappaen med avs: foreløbig navnløs :fnise:

Eller send pakken til jobben/kontoret hans :sjokk:

Anonymous poster hash: 67df8...7d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde faktisk denne praten med mannen min igår og han vil at jeg skal si at han skal bli pappa. Enda jeg sa at det vet vi jo ikke, det kan jo bli spontanabort. Men det spilte visst ingen rolle, han ville høre ordet "pappa" likevel :P

Jeg vet at han egentlig vil at jeg skal kjøpe noe "pappa"-greier når jeg skal si det for da vi så en sånn scene på en film for leeenge siden så sa han "ta notater" :P Men jeg tror kanskje jeg må kjøpe inn det på forhånd. Klarer nok ikke å holde det skjult for han til jeg får shoppet hvis jeg blir gravid ;)

• Liker 1
Skrevet

Likte ideen om å lage rebus, det hadde vært morsomt! Kanskje skrive et lite dikt, der han må tenke seg litt om før han innser hva det handler om? Om han er flink til å lese mellom linjene selvsagt, det hadde overhode ikke gått med min mann som til og med har vanskeligheter med å forstå ting som ligger rett foran øynene på ham :fnise:

Du kan kjøpe søte kopper det står "verdens beste pappa" på o.l, men det hadde vært vondt å hatt en sånn kopp stående i kjøkkenskapet om man er uheldig og ender opp med SA :/

Du kan overraske ham med å tegne et hjerte på magen før dere legger dere for kvelden. Det var egentlig min plan, men endte opp med at vi fant ut om graviditeten sammen. Da hadde jeg planlagt å si at han skulle gå og legge seg, og vente seg en liten overraskelse. Så skulle jeg stelle meg ordentlig på badet, ha på fint undertøy og gå inn på rommet med kåpe på. Så ta av kåpen litt forførisk fremfor ham, og vips, ser han hjertet på magen :biggrin:

Anonymous poster hash: 503c1...20a
Skrevet

Prøv å skaffe deg et ekte bondeegg også lar du det gro litt under varmelys, og så koker du det og serverer med fosteret oppi. Så sier du "oh woow så søtt det er et foster" :fnise:

:sprettoy:

Skrevet

Stakk innom jobben hans med lunsj, og oppi posen en liten body.

Anonymous poster hash: a46db...643
Skrevet

Hos oss er det type "jeg er graviiiiid" mens jeg piler ut fra badet, eller viser testen mens han ligger i sengen og lar den snakke for seg selv.

Ser ikke behovet for å lage en stor greie ut av det, jeg :)

Anonymous poster hash: 12ff3...cbc

• Liker 1
Skrevet

Tørr ikke å lage en stor greie ut av det jeg. Dessuten er ikke mannen så veldig der hvor han er oppi skyene etter å bli pappa... han er heller mer "Så koselig!" så kommer nok gleden mer og mer etter hvert. Og med en SA tidligere, vet jeg nå hvor fort det kan skje, så derfor blir det bare å si at testen er positiv og så ta det derfra. :)

Gjest RompeRusk
Skrevet

what the fuck?!

Skrevet

Jeg sendte han faktisk MMS med bilde av testen mens vi satt i sofaen ilag :fnise:

Anonymous poster hash: e8f91...07b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...