AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 egenerklæring fra studenten om at vedkommende disponerer tilstrekkelige midler til å dekke underhold for seg selv og eventuelle familiemedlemmer Egenerklæring...hva skal jeg ta med da? Er kontrakt og ligningsutskrifter gode nok? Anonymous poster hash: f5e1a...286
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Egenerklæring betyr vanligvis at man skriver type: "Jeg, ditt navn, bekrefter at jeg disponerer tilstrekkelige midler til å dekke underhold for meg selv og eventuelle familiemedlemmer. signatur" Anonymous poster hash: c61d2...742
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Egenerklæring betyr vanligvis at man skriver type: "Jeg, ditt navn, bekrefter at jeg disponerer tilstrekkelige midler til å dekke underhold for meg selv og eventuelle familiemedlemmer. signatur" Anonymous poster hash: c61d2...742 Ja, ok, så man trenger ingen utskrift som viser at man har x i inntekt/får støtte fra x ? Bare at man erklærer at man har nok penger å leve på. Anonymous poster hash: f5e1a...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå