Gå til innhold

Pynte brudebilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er vår oppgave å tenke på pynting av brudebilen, hvis forloverne vil pynte den, så er det sikkert hyggelig - men blir ikke skuffa hvis den ikke blir det.

De brudebilene som har blitt pyntet har gjerne hatt en blomsterbukett på panseret og bånd bakover. Synes det er morsomt med blikkbokser bak, men det har vel ikke vært lovlig på flere år?

Skrevet
Synes ikke det er vår oppgave å tenke på pynting av brudebilen' date=' hvis forloverne vil pynte den, så er det sikkert hyggelig - men blir ikke skuffa hvis den ikke blir det. De brudebilene som har blitt pyntet har gjerne hatt en blomsterbukett på panseret og bånd bakover. Synes det er morsomt med blikkbokser bak, men det har vel ikke vært lovlig på flere år?[/quote']

Åh, er det ikke lov å bruke blikkbokser lengre?

Så kjipt :cry: Jaja, da får vi heller satse på blomster og bånd, som du sier.

Har aldri tenkt over at det er forlovernes oppgave å pynte brudebilen... vi skal bruke vår egen bil (chrysler) og tenkte bare jeg skulle "piffe" den opp litt. Synes bare det er koselig å gjøre sånt selv jeg 8)

Skrevet

Hos oss er det forloverne som skulle ordne bil og dermed evt pynting, men det er nok ingen regel på slikt :).

Gjest Madley
Skrevet

Vi har en kullsort bil, dødsstilig i seg selv. Når vi setter sånne vindusflagg på så holder det i massevis!

Skrevet

Jeg kjøpte champagnefarget og rosa silkebånd på KID som vi festet på bilen i tillegg til 2 norske flagg og litt bjørkeris i grillen.

Skrevet

Bjørkeris og flagg foran i grillen. Tror ikke det trengs noe mer, bilen er stilig i seg selv den. En lekker veteran Merchedes :sjarmor:

Skrevet

Vi skal ha hest og vogn, og han som kommer med den skal pynte for oss. Men det blir nok ikke så mye pynt annet enn litt stas seletøy på hesten tenker jeg. Vognen er fra slutten av 1800-tallet og grådig stilig :-)

Skrevet

Vi skal ha veteranbil, og har kjøpt hvite bånd som skal festes på. Og så er det flaggholdere framme, plass til to små flagg..

Er det altså ikke lov å ha bokser på bilen?

Skrevet

Jeg hadde gitt søren i om det var blikkbokser på bilen jeg :oops: Det er jo bare sååå stilig da! :kul:

Skrevet

Vi pyntet med brede silkebånd, bjørkeris og flagg. Dessuten skrev sjåføren vår NYGIFT i bakvinduet mens vi var inne i kirken.....

Ble helt perfekt, takk til Qlio og -mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...