Lanoungen Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Hei! Jeg har hatt lyseblondt hår fra jeg var liten av. Det ble mørkere med årene, og som mange andre blonde måtte jeg ty til striping av håret. Jeg er lei av å ha kommunegrå etterveks og dyre frisørbesøk og vurderer å prøve å farge håret selv hjemme! Min naturlige hårfarge er nok en slags mellomblond nå vil jeg tro, men jeg har alltid hatt lyst hår siden jeg har stripet det siden jeg var 14-15. Jeg syns personlig at håret sjeldent blir så lyst som jeg egentlig ønsker det når jeg striper det hos frisøren, det er forsåvidt relativt lyst, men jeg skulle ønske det var litt jevnere lys farge, og ikke mye forskjell i fargenyansene (kan gjerne droppe de mørkeste tonene). Det jeg er redd for er: - At håret blir oransje - At jeg mister alt form for nyanser i håret slik at det ser veldig unaturlig ut - At håret blir hvitt Jeg har søkt litt rundt på nettet og funnet ut at jeg tror jeg kanskje vil prøve fargen "Light blonde" eller 9.0. Noen som har erfaring med denne? Tar gjerne også i mot råd om hvilket merke som er lurt å kjøpe, hvor det er billigst osv
Prestekragen Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Loreal preferance-hårfargene er uten tvil de beste. Tør ikke bruke noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå