Gå til innhold

Hjemmelaget adventskalender til stedatter - blir dette dumt for mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager i år som tidligere hjemmelaget adventskalender til min stedatter. Av moren får hun sjokoladekalender. Ville du som mor syntes at dette var kjedelig?

Anonymous poster hash: 18769...de0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å heller spørre den aktuelle mor hva hun tenker og føler?

Anonymous poster hash: 67d87...88c
  • Liker 7
Skrevet

Nei, hyggelig

Skrevet

Mine barn har en fantastisk stemor som gjør slike ting, og barna blir kjempe glade! Hun er den kreative av oss og jeg er akademikeren så vi sier at de får det beste av to verdener😊kjør på- lær barna kreativitet og utfoldelse og glede over hjemmelaget ting! Hilsen sjokoladekale der moren😊

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde syntes det var koselig :) Jeg har en stesønn som bor mest hos sin mor, men jeg gjør ikke forskjell på min datter og han, så selvom han får pakkekalender hos sin mor, så får han da pakkekalender hos oss annehver helg og midt i uka når vi har han :) Mor synes bare det er koselig at vi skaper tradisjoner hos oss :)

Anonymous poster hash: f8fe3...650
Skrevet

Jeg had bodd 50/50 og 60/40 hos mamma og pappa, og min stemor lagde alltid adventskalender til meg, før hennes barn ble født også.

Det har liksom aldri vært noe problem?.. :)

Jeg hadde blitt glad om mine to jenter hadde fått kalender av en evt stemor.

Anonymous poster hash: 7985f...ca5

Skrevet

Jeg lager i år som tidligere hjemmelaget adventskalender til min stedatter. Av moren får hun sjokoladekalender. Ville du som mor syntes at dette var kjedelig?

Personlig ville jeg vært takknemlig for at barnet mitt hadde en stemor som var snill og gavmild, men vanskelig å vite hva denne moren tenker. Uansett er dette noe du gjør for barnets skyld, og ikke for moren.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager gavekalender til stebarn og eget barn. Mor gir sjokoladekalender. Aldri fått noen innvendinger på det.

Skrevet

Jeg har ingen egne barn, men laget pakkekalender til mitt stebarn for et par år siden. Det var tydeligvis ikke greit for mor, hun sa i fra til far at jeg fikk ikke lage kalender, det var forbeholdt henne selv.

Anonymous poster hash: 4ec45...756

Skrevet

Jeg har ingen egne barn, men laget pakkekalender til mitt stebarn for et par år siden. Det var tydeligvis ikke greit for mor, hun sa i fra til far at jeg fikk ikke lage kalender, det var forbeholdt henne selv.

Anonymous poster hash: 4ec45...756

Nei, hun sa ikke det?

Skrevet

Det hadde gått fint. Muligens jeg hadde blitt litt sjalu om den var finere enn.hva jeg laget selv, men så lenge barnet har det fint der og det er en fin kalender så er det ingenting å reagere på.

Anonymous poster hash: a405e...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...