Gå til innhold

Hva slags hårstil liker du best på jenter? (både jenter og gutter kan svare)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det kommer veldig an på. PERSONLIG så synes jeg at langt, slett hår er finest med en hårfarge som passer personen og ikke ser unaturlig ut (svart hår på noen som naturlig har veldig lyst er som oftest ikke veldig heldig). Selv har jeg naturlig bølger, men sletter det for at det skal roe seg ned litt. Klipte nettopp håret kort med lugg. Angrer veldig, men det er jo bare hår så det vokser jo ut igjen :)

Anonymous poster hash: 4863e...46f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg sjøl så foretrekker jeg lugg. Enten det er sidelugg eller tvers over, så må det være en lugg der.

Ellers så har jeg alltid hatt sansen for rødhetter. :rodmer: Synd jeg ikke kler å være det selv..

Redhead-Girl-Laugh-Nice-Funny-Humor1.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det varierer veldig mye fra person til person. Taylor Swift ser jo mye bedre ut nå med det korte håret enn hun gjorde før med langt.

taylorswift.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det varierer veldig mye fra person til person. Taylor Swift ser jo mye bedre ut nå med det korte håret enn hun gjorde før med langt.

taylorswift.jpg

Uenig.

01d8ed312c.jpg

Taylor-Swift-2013.jpg

300x300.jpg

Anonymous poster hash: 633f0...563

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uenig.

01d8ed312c.jpg

Taylor-Swift-2013.jpg

300x300.jpg

Anonymous poster hash: 633f0...563

Så bra det er forskjell på folk! Her kan du se at dette er veldig subjektivt fordi jeg synes også hun så bedre ut med kort hår :)

Anonymous poster hash: 4863e...46f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hvor mange av disse har alt håret ekte?

Nr 1, 3 og 4 kan jeg tenke meg er ekte. Synes uansett håret til alle på bildene er kjempefint, selv om det er extentions (og det beste er selvsagt å ha så nydelig hår naturlig! :) )

Anonymous poster hash: 31dbf...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både langt og kort hår. Akkurat nå har jeg en kjempekort pixie, og syntes den er flott. Men jeg m innrømme at jeg savner langt hår innimellom.. Krølle, flette, rette, bølger .. savner alt det </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dreads er kjempefint. Ellers synes jeg det er nydelig når mørke brunetter med langt hår krøller håret til ordentlige korketrekkere :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er vakkert når håret er satt i strikk, enten hestehale, fletter, eller bare en liten flette og resten løst.

Men det er så utrolig mange mennesker meg kult hår.

Anonymous poster hash: de82b...937
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tydelig bekreftelse på at du ikke er en heterofil mann!

Du liker bare langt hår på jenter fordi det er DU som ikke er en heterofil mann, men drømmer om å gre håret deres inn i solnedgangen, mens du fletter det og knyter sløyfer i. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du liker bare langt hår på jenter fordi det er DU som ikke er en heterofil mann, men drømmer om å gre håret deres inn i solnedgangen, mens du fletter det og knyter sløyfer i. :nigo:

Oh yes :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...