Gå til innhold

Hva slags hårstil liker du best på jenter? (både jenter og gutter kan svare)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best brunetter med halvlangt til langt hår, om de i tillegg setter det opp på klassisk pent vis er det helt supert.

...men når det er sagt så er ikke hår spesielt viktig for meg, så lenge vi holder oss unna dreads går det meste bra.

Skrevet

Jeg har tykt, digert hår med krøller og er misunnelig på folk som kan ha noe annet enn veldig langt hår uten å se ut som et lykketroll med permanent og elektrisk sjokk.

Jeg misunner de som kan ha skikkelig tykke og fine fletter i håret! :rodmer:

Anonymous poster hash: 18e19...9c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns kvinner kler langt hår, uansett alder. Jeg er særlig svak for nyansene mellom blondt og brunt, men også isblondt og rødt hår er vakkert. Enkelte kvinner er også vakre med kort hår, men jeg får vondt av damene som kjører "rihanna 2009"-sveisen. -Altså pinnkort på hele hodet, foruten krona (der skal det sliksom stå rett opp).

Anonymous poster hash: a27c4...52e
Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Og alltid noen som skal skille seg ut og ikke følge spillereglene :jolie:

Samme som at jeg skulle ha sagt at ALLE menn kler langt hár! :sikle:

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har tykt hår som rekker ned til slutten av halsen. Det kler meg best :) Så jeg kan ikke si hva jeg liker best siden alle er forskjellige og kler forskjellige ting.

Men jeg har til gode å se en jente med hår ned til rumpa som kler det. Synes det blir alt for mye og det blir masse sånne "floker" i håret. Og så er det som oftest veldig slitt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes er er peneste med langt hår, gjerne med litt bølger i. Synes også forskjellige frisyrer med fletter er utrolig fint :)

Både blondt og brunt hår kan være fint, men synes generelt det finnes flere fine brunfarger å velge mellom.

Anonymous poster hash: 31dbf...f18
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jennifer Love Hewitt i Ghost Whisperer! Hadde drept for å ha sånn hår ;)

• Liker 1
Skrevet

Jennifer Love Hewitt i Ghost Whisperer! Hadde drept for å ha sånn hår ;)

Hun har nydelig hår! :rodmer: For ikke å snakke om nydelig figur! Stilen hennes i Ghost Whisperer er også helt fullkommen.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hun har nydelig hår! :rodmer: For ikke å snakke om nydelig figur! Stilen hennes i Ghost Whisperer er også helt fullkommen.

Enig! Hender jeg glemmer å følge med på handlingen for jeg blir så fascinert av klær og hår :P

Skrevet

Jeg hadde tidenes girlcrush på Jennifer hele Ghost Whisperer. Ble nesten sint fordi hele hu er så jævla perfekt; pent hår, ansikt og kropp, awesome stil, fint hus, hun virker så snill, har drømmejobben.. Og jeg er så å si aldri misunnelig på noe/noen! :hoho:

Skrevet

Kort hår a la Kristen Stewart.

Ellers liker jeg mer retro hårstiler. Det er fønki.

Skrevet

Jeg har tykt, digert hår med krøller og er misunnelig på folk som kan ha noe annet enn veldig langt hår uten å se ut som et lykketroll med permanent og elektrisk sjokk.

Afro kan være fint da ;)

Anonymous poster hash: d2313...ab8

Skrevet

hva er kort hår? For meg er skulderlengde og kortere kort hår. På brystet er halvlangt, og under brystet langt.

Tror noen menn mener at kort hår på jenter faktisk er snauklippet guttehår. Jeg tenker skulderlengde er kort hvertfall, det synes jeg mange kler.

• Liker 2
Skrevet

Enig! Hender jeg glemmer å følge med på handlingen for jeg blir så fascinert av klær og hår :P

Jeg, også...:)

Jeg hadde tidenes girlcrush på Jennifer hele Ghost Whisperer. Ble nesten sint fordi hele hu er så jævla perfekt; pent hår, ansikt og kropp, awesome stil, fint hus, hun virker så snill, har drømmejobben.. Og jeg er så å si aldri misunnelig på noe/noen! :hoho:

Og de glinsende, perfekte leppene! Når jeg tar på lipgloss, er den sleiket bort to minutter senere...

Skrevet

Frisyre avhenger veldig av ansiktsform og alder og ikke minst hårtype.

Langt fyldig hår ser mye bedre ut enn langt og pistrete hår..

Langt hår betyr derfor ikke automatisk "fint"/"feminint".

Anonymous poster hash: ba372...f9f
  • Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg misunner de som kan ha skikkelig tykke og fine fletter i håret! :rodmer:

Anonymous poster hash: 18e19...9c0

Ja, alle hårtyper har nok sine negative og positive sider. :)

Afro kan være fint da ;)

Anonymous poster hash: d2313...ab8

Det kan være veldig fint, men jeg har ikke den hårtypen. Jeg har ganske store krøller, og hele håret er svært og 'løvete.' Noe sånn. Du kan sikkert tenke deg hvor bustete det hadde sett ut hvis det var kort. :P

• Liker 1
Skrevet

Langt hår med fall/krøller :)

• Liker 1
Skrevet

Cathrine: dine deilige lokker.....:rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Cathrine: dine deilige lokker..... :rodmer:

Takk. :)

Skrevet

Langt.

Anonymous poster hash: 702d9...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...