Gå til innhold

Hva slags hårstil liker du best på jenter? (både jenter og gutter kan svare)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I utgangspunktet brunetter, men det er intet must. Ellers når det gjelder frisyre: Kommer helt an på hva hun kler.

Da er du heldig ettersom de fleste har mørkt\brunt hår. Men dessverre er det mange mørkhårete som farget det lyst, og det ser jo som regel ut som katastrofe. De fleste som har mørkt hår fra naturens side, ser ikke så bra ut (ser gjerne ut som bimbo også) når de farger det lyst, som regel farger de det veldig lyst.

Anonymous poster hash: 9cd2d...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tykt hår som rekker ned til slutten av halsen. Det kler meg best :) Så jeg kan ikke si hva jeg liker best siden alle er forskjellige og kler forskjellige ting.

Men jeg har til gode å se en jente med hår ned til rumpa som kler det. Synes det blir alt for mye og det blir masse sånne "floker" i håret. Og så er det som oftest veldig slitt.

Helt enig med deg angående jenter med hår ned til rumpa, det ser svært sjelden bra ut. Faktisk har jeg ikke sett en eneste jente som kler deg. Jeg er fan av langt hår og kler ikke kort hår selv, men å ha det så langt som ned til rumpa, er forferdelig stygt i mine øyne.

Anonymous poster hash: 9cd2d...863

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig ettersom de fleste har mørkt\brunt hår. Men dessverre er det mange mørkhårete som farget det lyst, og det ser jo som regel ut som katastrofe. De fleste som har mørkt hår fra naturens side, ser ikke så bra ut (ser gjerne ut som bimbo også) når de farger det lyst, som regel farger de det veldig lyst. Anonymous poster hash: 9cd2d...863

Helt enig med deg i at det som regel ikke ser heldig ut, men det er enda verre for redheads (jeg har ingenting imot rødt hår og synes det kan være veldig sexy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det varierer veldig mye fra person til person. Taylor Swift ser jo mye bedre ut nå med det korte håret enn hun gjorde før med langt.

taylorswift.jpg

Jeg er enig, forelsket meg helt i sveisen hennes etter jeg så den videoen :rodmer: Nå ser hun ut som en ung voksen, liker det veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker langt hår med sin naturlige hårfarge. Men synes de røffa edgy hårfrisyrene er råtøffe! Og jeg synes rosa, lilla og sånne farger er utrolig fint om man er "typen" til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du liker bare langt hår på jenter fordi det er DU som ikke er en heterofil mann, men drømmer om å gre håret deres inn i solnedgangen, mens du fletter det og knyter sløyfer i. :nigo:

Haha :laugh:

Anonymous poster hash: 31dbf...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

large.jpg

:rodmer:

Anonymous poster hash: 31dbf...f18

Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg trodd det var mitt hår.

Jeg liker det, men det er et skikkelig ork. Risikerer å ødelegge hele frisyren når jeg skal gre ut floker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...