AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Del Skrevet 16. november 2014 Langt, kort, tøft, mykt, blondt, brunt...hår med masse dilldall og spenner i. Hva syns du er penest? Anonymous poster hash: e4919...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 16. november 2014 #2 Del Skrevet 16. november 2014 I utgangspunktet brunetter, men det er intet must. Ellers når det gjelder frisyre: Kommer helt an på hva hun kler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 16. november 2014 #3 Del Skrevet 16. november 2014 Spenner og "dill-dall" er penest på yngre jenter. 40 + med mye glitter og spenner ser litt desperat ut. Jeg skulle ønske jeg hadde hår som Cecilie Skog. Et eneste stort fossefall av krøller! Hårfargen min er omtrent slik Sherilyn Fenn har på profilbildet mitt, og håret er glatt og halvlangt. Er det ikke slik at de som har glatt hår vil ha krøller, og motsatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Del Skrevet 16. november 2014 Som mann liker jeg blondt, mørkt, brunt hår. Er jenta en jeg liker, så spiller det ikke noen rolle hvilken hårfarge hun har. Liker jeg jenta, liker jeg hårene hennes også. Men må si at jeg synes jenter som har håret i en hestehale er utrolig pent, så derfor synes jeg at håret bør være tilstrekkelig langt nok til at hun skal kunne lage hestehale av det Anonymous poster hash: 45cd7...81f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. november 2014 #5 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg ser nok litt ekstra på jenter som har kort hår og kler det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #6 Del Skrevet 16. november 2014 ALLE damer er penest med langt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. november 2014 #7 Del Skrevet 16. november 2014 ALLE damer er penest med langt hår. Nehei! Og du glemte "Jeg synes at..." foran den setningen der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #8 Del Skrevet 16. november 2014 Nehei! Og du glemte "Jeg synes at..." foran den setningen der. Jeg synes ikke jeg glemte noe jeg Noe sier meg at tråden vil utvikle seg som alltid. Mannfolka stmmer for langt hår, damene med kort hår blir fornærmet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. november 2014 #9 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes ikke jeg glemte noe jeg Noe sier meg at tråden vil utvikle seg som alltid. Mannfolka stmmer for langt hår, damene med kort hår blir fornærmet Tror neppe jeg blir fornærmet, men jeg har prøvd begge deler og ser passe teit ut med langt hår. Syns det er rart at håret liksom skal bedre meg bare når det er langt, når alt og alle sier det stikk motsatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 16. november 2014 #10 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes ikke jeg glemte noe jeg Noe sier meg at tråden vil utvikle seg som alltid. Mannfolka stmmer for langt hår, damene med kort hår blir fornærmet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. november 2014 #11 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes ikke jeg glemte noe jeg Noe sier meg at tråden vil utvikle seg som alltid. Mannfolka stmmer for langt hår, damene med kort hår blir fornærmet Jeg har langt hår, bare så det er sagt. Men det er noe eget med damer som kler kort hår. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #12 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har langt hår, bare så det er sagt. Men det er noe eget med damer som kler kort hår. Og alltid noen som skal skille seg ut og ikke følge spillereglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #13 Del Skrevet 16. november 2014 Tror neppe jeg blir fornærmet, men jeg har prøvd begge deler og ser passe teit ut med langt hår. Syns det er rart at håret liksom skal bedre meg bare når det er langt, når alt og alle sier det stikk motsatte. Sånn er det i en verden der alle tar feil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. november 2014 #14 Del Skrevet 16. november 2014 Sånn er det i en verden der alle tar feil! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. november 2014 #15 Del Skrevet 16. november 2014 Bare det ikke er sånn bustete dult på toppen, så er vel det meste greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. november 2014 #16 Del Skrevet 16. november 2014 ALLE damer er penest med langt hår. Nei. Det kommer an på om de har tykt eller gresselig tynt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #17 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg synes vi kvinner kler fra skulderlangt og lenger best, uansett alder, Fra Taylor Swift og Iggy Azalea opp til voksne damer som Jennifer Aniston, Michelle Pfeiffer og Sally Field Langt hår, hver gang, alltid. Anonymous poster hash: 5ac90...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #18 Del Skrevet 16. november 2014 Det er jo så mange fine hårfrisyrer på jenter! Kort eller langt, kvinner er nydelige! Jeg synes pannelugg er så pent. Enten med bob eller med langt hår. Personlig, liker jeg best enten lang (baggy) lugg rett over øynene eller skrå. Også synes jeg det er så fint med fletter i håret: Jeg synes også det er fint når jenter har langt og bølgete hår løst. Jeg får inntrykket av at mange jenter som bruker rettetang eller krølltang og det ser så unaturlig ut på mange i mine øyne. Greit nok for å rette luggen eller fjerne krøllene som stikker ut i sidene ved ansiktet, men noen dreper jo hele håret. Det er jo så fint med fall! Og jenter med naturlig rett hår eller krøllete hår er noe helt annet, igjen. Nydelige de også. Anonymous poster hash: 18e19...9c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. november 2014 #19 Del Skrevet 16. november 2014 Og alltid noen som skal skille seg ut og ikke følge spillereglene Jeg har tykt, digert hår med krøller og er misunnelig på folk som kan ha noe annet enn veldig langt hår uten å se ut som et lykketroll med permanent og elektrisk sjokk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 16. november 2014 #20 Del Skrevet 16. november 2014 Åh...husker dere da Carrie klipte det nydelige, lange håret sitt i Sex and the City? Det var hjertesmerte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå