AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Nude? Sort? "Almost black"? Er i utgangspunktet ikke så begeistret for det man kalle hudfarget strømpebukse.. Liker at det er litt tykkelse på strømpebuksene, 10 den gjør liksom ikke susen. Oga da synes jeg nude fort blir litt..proteseaktig? Har derfor brukt svart eller nesten svart til de meste de siste årene. Men til denne kjolen blir jeg litt i tvil, hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8587e...bf7
Rosewood Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Jeg liker ikke så godt mørkeblått og sort sammen. Er heller ikke begeistret for "hudfargede" strømpebukser, fr som du sier; beina ender opp med å se ut som proteser. Jeg hadde ikke brukt strømpebukse til den kjolen 1
Djungelvrål Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Hudfargede og så tynne som mulig. Prøv å få tak i i 5-15 denier. Ikke gå uten strømpebukse. Det ser virkelig rart ut på vinteren, du kommer også til å fryse ihjel. 3
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Ingen strømpebukse, men gjerne et par flotte strømper. IKKE hudfarget! 1
PrinsesseNila Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Hudfarget er GRUSOMT Gå for en helt svar en som er omtrent ikke gjennsomsiktig rundt 200den tror jeg det er. Ellers er det sikkert fint med en strømpebukse med noe mønster på fks? Uansett, alle varianter av svart, bare vær så snill ikke bruk nude/hudfarget. Det er grusomt 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Takk for svar, alle sammen Uten strømpebukse er virkelig ikke noe alternativ altså, synes det ser veldig rart ut på vinteren.. Ingen strømpebukse, men gjerne et par flotte strømper. IKKE hudfarget! Hvorfor det? Heller nok mer og mer mot svart, men synes kanskje det blir veldig påkledd til langermet kjole? Hudfargede og så tynne som mulig. Prøv å få tak i i 5-15 denier. Ikke gå uten strømpebukse. Det ser virkelig rart ut på vinteren, du kommer også til å fryse ihjel. Som sagt, vil helst ha litt tykkelse på strømpebuksene. Men enig i at "hudfarget" ser verre ut jo tykkere de er. Anonymous poster hash: 8587e...bf7
Toxicwonderland Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Jeg tror det ville vært fint med en litt gjennomsiktig sort 2
tdm900 Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Til de av dere som så på Anne Lindmo sist lørdag, var det så håpløst det antrekket hun hadde på seg?? Blå kjole, blå sko og hudfarvede strømper 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. november 2014 #10 Skrevet 16. november 2014 Ta en titt her og lek litt med de ulike farvene, og så vurderer du disse. Hadde du valgt strømper kunne du fått så mye snadder som du hadde orket, - kobberbrune cuban heel nonstretch 100% nylon strømper (f.eks. disse) ville være en 'killer' til den blå kjolen. . 1
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #11 Skrevet 16. november 2014 Takk for svar, alle sammen Uten strømpebukse er virkelig ikke noe alternativ altså, synes det ser veldig rart ut på vinteren.. Hvorfor det? Heller nok mer og mer mot svart, men synes kanskje det blir veldig påkledd til langermet kjole? Som sagt, vil helst ha litt tykkelse på strømpebuksene. Men enig i at "hudfarget" ser verre ut jo tykkere de er. Anonymous poster hash: 8587e...bf7 Se Lille-pus sitt svar. Derfor...
Version 2.0 Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Stay-ups eller stockings heter det som Brutal Mann og Lillepus nevner. Strømper er det samme som sokker i min verden. Er godt mulig jeg tar feil angående korrekt ordbruk her, men men. Jeg ville gått for strømpebukse fordi det er mer komfortabelt om vinteren og man får finere rumpe da den holder bedre på plass "the junk in the trunk". Ville gått for nude. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Ta en titt her og lek litt med de ulike farvene, og så vurderer du disse. Hadde du valgt strømper kunne du fått så mye snadder som du hadde orket, - kobberbrune cuban heel nonstretch 100% nylon strømper (f.eks. disse) ville være en 'killer' til den blå kjolen. .Har faktisk en som ligner denne, men synes den blir litt for tynn. Stockings/stay-ups/strømper osv. er ikke så veldig aktuelt. Takk for alle svar, men blir bare mer og mer usikker, jeg Anonymous poster hash: 8587e...bf7
Gjest Lille-pus Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Stay-ups eller stockings heter det som Brutal Mann og Lillepus nevner. Strømper er det samme som sokker i min verden. Er godt mulig jeg tar feil angående korrekt ordbruk her, men men. Jeg ville gått for strømpebukse fordi det er mer komfortabelt om vinteren og man får finere rumpe da den holder bedre på plass "the junk in the trunk". Ville gått for nude. Det er ikke helt det samme de to Dette er hold-ups (i Norge kalt stay-ups) Dette er moderne stockings med stretch, og dette er ekte strømper i 100% nylon produsert på de gamle maskinene som ble reddet etter krigen. Så har vi utgaven i silke: tradisjonelle strømper og hold-ups Der en strømpebukse med hold-in må trekkes opp og ned hver gang du må en snartur på toalettet, og dermed står i fare for rifter og revner, så er en hofteholder (girdle) minst like effektiv for å holde ting på plass Strømpebelter har ikke hold-in effekten, men er betydelig mye mer praktiske i bruk. Ett stk tappants eller french knickers utenpå, og strømpene trenger ikke berøres i forbindelse med toalettbesøk overhodet. De lever med andre ord et mye tryggere liv for negler og ringer, og varer dermed normalt også lenger. Norge er et u-land i strømpesammenheng etter at Mary Quant kom med strømpebukser (tights) i starten av 70-tallet og traff kvinnefrigjøringen med brenning av BH'er og fri vekst av hår i armhulene Strømpene døde ut i Norge da og har først det siste kalenderåret forsiktig begynt å komme på markedet her igjen, - i sort og nude... til priser som er til å få dilerium av, and that's it, Ladies.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Ikke hudfarget, det er supertacky!Anonymous poster hash: 75cd3...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #17 Skrevet 17. november 2014 Nei, hudfarget er ikke tacky, svart til ALT, derimot... Det er jo så utrooolig 80-talls. Svart og mørkeblått er virkelig ikke passende sammen. Anonymous poster hash: 627ad...615 Anonymous poster hash: 627ad...615 5
Chloe- Skrevet 17. november 2014 #18 Skrevet 17. november 2014 Hvor gammel er du? Har ikke sett noen under tredve gå med hudfarvede strømpebukser på år og dag.
Djungelvrål Skrevet 17. november 2014 #19 Skrevet 17. november 2014 (endret) Hvor gammel er du? Har ikke sett noen under tredve gå med hudfarvede strømpebukser på år og dag. Er du aldri på byen eller på et julebord du da? I min omgangskrets går alle med nude strømpebukser. De er fra 19-33 år. Endret 17. november 2014 av KG dama 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #20 Skrevet 17. november 2014 Jeg bruker grå til det meste, spesielt mørkeblåe kjoler.Anonymous poster hash: 9487e...c43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå