AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Det har blitt tradisjon å lage bildekalender av datteren til familien.Vi har tidligere kjøpt dette via Elkjøp Nok 149,-) og vært fornøyd med de, men jeg lurer på om det er andre steder man kan få dette litt rimeligere som er like bra? 149,- er ingen upris, men om man skal ha rundt 10 stykker blir det jo litt. Anonymous poster hash: d5722...ce1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Prisen avhenger jo av størrelsen. Jeg har prøvd Photobox og var fornøyd med dem (noe lang leveringstid pga sendes fra Sverige, dog, men det er jo enda lenge til jul). De tilbyr A4-kalender til 119,- og har ymse tilbud og pakketilbud stadig vekk. Nå tror jeg du får 8 stk til 793 kroner. http://no.photobox.com/fotobutikk/fotokalender/veggkalender_enkel Anonymous poster hash: eb7cb...eac
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 ...men bestiller du mange i slengen må du vel ta momsgrensa i betraktning. Jeg bestilte bare én og slapp å tenke på det. Anonymous poster hash: eb7cb...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå