Braah Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Heisann! Jeg er en gutt, og lurer rett å slett på om denne jakken også er brukandes for oss menn? http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/svea-100154/smith-jacket-121081-286/ Jeg vet at mange jenter bruker en slik jakke, men hva syns dere? Tror dere den passer like bra for oss gutter?
WubWub Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Veldig stilig den da har en veldig lignende jakke, bare i ralph lauren. Ser god og varm ut også den så det er nok et godt valg for vinteren, kjør på !
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Gutter eller jenter, har ikke så mye respekt for de med svea-jakke uansett. Anonymous poster hash: 15ca4...c43
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Gutter eller jenter, har ikke så mye respekt for de med svea-jakke uansett. Anonymous poster hash: 15ca4...c43 hva er negativt med svea? Anonymous poster hash: 41f31...92e
Noope Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 (endret) Går utifra at det er denne Wub har? Det er jo et alternativ, men synes kanskje Svea har mer normal glidelås-look nederst: http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/denim-supply-ralph-lauren-100820/down-snorkel-jacket-112747-286/ Jeg tror alle jenter er klar over at Svea ikke bare er for jenter, jakka heter jo egentlig Smith, den til jenter heter miss Smith og ble vel laget senere. Men et tips om du vil gå med samme jakke som mange jenter er at den bør passe deg veldig bra og ikke være for liten, slik at det ikke ser ut som du har tatt på deg jakka til lillesøstra di i farten. Sørg for at den er stor nok. Prøv i butikk!! Men jeg har egentlig ingen sterke meninger om det er kult med gutter med Svea eller ikke, så jeg håper du får inn noen fler tips. Ps. til innlegget under dette: den jakka han linket til har pels-imitasjon. Endret 16. november 2014 av Noope
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Hm, det spørs. Noen gutter kan se litt for feminine ut med stor og ekte pelskant på hetten synes jeg. Da må man se "røff" nok ut ellers Anonymous poster hash: b8fb3...384 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Hm, det spørs. Noen gutter kan se litt for feminine ut med stor og ekte pelskant på hetten synes jeg. Da må man se "røff" nok ut ellers Anonymous poster hash: b8fb3...384 Det er jeg faktisk enig i. man kan fort se litt, unnskyld meg, homo ut Anonymous poster hash: 41f31...92e 4
Noope Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Det er jeg faktisk enig i. man kan fort se litt, unnskyld meg, homo ut Anonymous poster hash: 41f31...92e Men jakka han linket til har pels-imitasjon. Synes du fortsatt det ser homofilt ut?
WubWub Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Går utifra at det er denne Wub har? Det er jo et alternativ, men synes kanskje Svea har mer normal glidelås-look nederst: http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/denim-supply-ralph-lauren-100820/down-snorkel-jacket-112747-286/ Ikke helt, de hadde salg på vinter boots, skjorte og jakke så jeg kjørte på. Jakka kosta egentlig 2699kr men var nå på salg til 1699kr. tror ikke jeg ser noe mer eller mindre homo ut med nye klæra enn jeg gjør til vanlig ellers men hvertfall her er jakka jeg kjøpte .. litt dårlig bilde men :
Braah Skrevet 16. november 2014 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2014 Men jakka han linket til har pels-imitasjon. Synes du fortsatt det ser homofilt ut? Hva mener du? Har den fake pels? Den jakka jeg linka til?
Braah Skrevet 16. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2014 Hvordan vinterjakker bruker dere da? Går utifra at samtlige av dere er menn
Noope Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Hva mener du? Har den fake pels? Den jakka jeg linka til? Jeppsi peppsi. Ellers hadde den ikke vært så billig. Les på produkt-informasjon: "Dunjakke fra SVEA. Hette med snøring samt kant med avtakbar pelsimitasjon. Lukkes med glidelås og vindstolpe med knapper på framsiden. Fire lommer foran hvorav to skråstilte lommer og to lommer med lommeklaff og borrelås. Brodert logo på venstre bryst samt applikasjon på venstre ermet. Snøring i midjen på innsiden. Lomme med borrelås på innsiden. Varmeskala 5/5."
Noope Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 (endret) Det er ikke noe tap å ha fake pels, da, de fleste herrejakker har faktisk det. Mange herrejakker har ikke pels på hetta engang. Skal du ha ekte pels som herre så vet jeg bare om Canada Goose, men det er ikke sikkert de har det i herrejakkene engang, jeg er ingen ekspert. Endret 16. november 2014 av Noope
Braah Skrevet 16. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2014 Jeppsi peppsi. Ellers hadde den ikke vært så billig. Les på produkt-informasjon: "Dunjakke fra SVEA. Hette med snøring samt kant med avtakbar pelsimitasjon. Lukkes med glidelås og vindstolpe med knapper på framsiden. Fire lommer foran hvorav to skråstilte lommer og to lommer med lommeklaff og borrelås. Brodert logo på venstre bryst samt applikasjon på venstre ermet. Snøring i midjen på innsiden. Lomme med borrelås på innsiden. Varmeskala 5/5." Okei, men hva syns du om den jakken generelt a? Ser den litt homsete ut eller ser den kul ut? Er det sånn at svea ikke er veldig populært blant guttene?
WubWub Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Okei, men hva syns du om den jakken generelt a? Ser den litt homsete ut eller ser den kul ut? Er det sånn at svea ikke er veldig populært blant guttene? Viktigste er vel hva du selv tenker og føler om du syntes den ser kul ut så ikke bry deg om hva andre mener. alle har forskjellig smak og preferanser, derfor burde du kle deg som du selv vil så du har din egen identitet og preferanse. men jakka er ikke verst den og syntes hvertfall ikke den ser "homsete" ut. litt kleint begrep når jeg tenker over det. er noe umodent over å kalle klær for homsete
Braah Skrevet 16. november 2014 Forfatter #17 Skrevet 16. november 2014 (endret) Den jakka jeg linka til øverst eller denne her: http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/penfield-962/mens-hoosac-962131-286/ Endret 16. november 2014 av Braah
Braah Skrevet 16. november 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2014 Viktigste er vel hva du selv tenker og føler om du syntes den ser kul ut så ikke bry deg om hva andre mener. alle har forskjellig smak og preferanser, derfor burde du kle deg som du selv vil så du har din egen identitet og preferanse. men jakka er ikke verst den og syntes hvertfall ikke den ser "homsete" ut. litt kleint begrep når jeg tenker over det. er noe umodent over å kalle klær for homsete Den jakka jeg linka til øverst eller denne her: http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/penfield-962/mens-hoosac-962131-286/
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Syns ingen av dem du linker til er maskuline nok. Men det er min mening. Anonymous poster hash: 4b0c3...604
Braah Skrevet 17. november 2014 Forfatter #20 Skrevet 17. november 2014 http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/svea-100154/smith-jacket-121081-286/ Da har jeg bestemt meg for denne, men hvilken farge bør jeg velge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå