Frisørdama Skrevet 29. november 2014 #61 Skrevet 29. november 2014 (endret) http://m.ebay.com/itm/151078399116?nav=SEARCH Ca 260krTakk Kommer under den nye grensen for toll og de da? Endret 29. november 2014 av Frisørdama
Miss Lucky Skrevet 29. november 2014 #62 Skrevet 29. november 2014 Takk Kommer under den nye grensen for toll og de da? Jepp. Selv nå med 200kr grensen skal du slippe toll, for selve skoene koster 192kr. Frakten er på 69kr og teller ikke med
WubWub Skrevet 29. november 2014 Forfatter #63 Skrevet 29. november 2014 Synes ikke de var noe fine jeg, Ts Altså, ser ikke for meg at de er så fine på. Sikkert vanskelig å kombinere med klær også Anonymous poster hash: e4af4...a19 smak og behag, og nå er det bare søte sko jeg poster, ikke sko som er ment for å være fine selvom jeg såklart syntes mange av skoa her ser veldig fine ut også
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #64 Skrevet 3. desember 2014 Har Wubbis god smak eller har Wubbis god smak? De kirsebær skoa hadde passet til en kirsebær retro kjole jeg kjøpte i jule gave til ei chattevenninda for 2 år siden. Kosta ikke rare greiene heller, 200kr på ebay for denna : Kirsebær kjole + kirsebær sko er jo helt nono! Blir for mye. Mange av skoene som er søte, men de ser veldig vonde ut å gå i og billige. Jeg kjøper gjerne god kvalitet på sånne sko da fordi jeg har fått så sykt vondt før.. Tror disse venninnene dine ville satt mer pris på ordentlige ting. IALLEFALL ikke fake! Bedre med noe "ærlig" og billig da Anonymous poster hash: e7a3e...769
Noope Skrevet 3. desember 2014 #65 Skrevet 3. desember 2014 Takk Kommer under den nye grensen for toll og de da? Ble det til at du kjøpte dem? Hvilken farge valgte du? Kom gjerne med en anmeldelse når de kommer.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #66 Skrevet 4. desember 2014 Ebay. De fleste er forferdelig stive og vonde på foten Hva søker jeg for å finne de øverste parene?Anonymous poster hash: 04505...ba9
WubWub Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #67 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Kirsebær kjole + kirsebær sko er jo helt nono! Blir for mye. Mange av skoene som er søte, men de ser veldig vonde ut å gå i og billige. Jeg kjøper gjerne god kvalitet på sånne sko da fordi jeg har fått så sykt vondt før.. Tror disse venninnene dine ville satt mer pris på ordentlige ting. IALLEFALL ikke fake! Bedre med noe "ærlig" og billig da Anonymous poster hash: e7a3e...769 De får litt av hvert, har et budsjett på 1000-1300 kr per person så det blir gjerne flere gaver på en gang. Ifjor fikk hu ene vintersko, tøfler og et gull halskjede som jeg la nede i tøffelen. Ingenting var fake, handlet det i gullsmed butikken og på sko butikken på mitt lokale kjøpesenter : hu ble fornøyd hvertfall , kan hende hu bare sa det for å være takknemlig da, hvem vet. grunnen til at hu fikk vintersko var fordi jeg tenkte hu trengte noen sko med grove mønster ute så hu ikke skulle tryne på isen slik hu har en lei uvane av å gjøre Endret 4. desember 2014 av WubWub
WubWub Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #68 Skrevet 4. desember 2014 Hva søker jeg for å finne de øverste parene?Anonymous poster hash: 04505...ba9 http://www.modcloth.com/shop/shoes-heels
Springshine Skrevet 5. desember 2014 #70 Skrevet 5. desember 2014 Kanskje ikke søte, men flotte De var fine Hvilket merke er det? Minner meg litt på versace..
Miss Lucky Skrevet 5. desember 2014 #71 Skrevet 5. desember 2014 nicholas kirkwood Prisen er litt ekstrem da
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #72 Skrevet 5. desember 2014 WubWub: Du har en litt spesiell smak når det kommer til sko .Anonymous poster hash: d9153...cdd
Chizue Skrevet 5. desember 2014 #73 Skrevet 5. desember 2014 Åååhh jeg likte mange av de skoene... Men..Jeg kan ikke gå med slike sko... Smertene i føttene kan jeg leve med, men eier ikke balanse, så sjangler og kan virke en smule dritings på avstand *Og det kommer fra ei, som har klart å tryne når hun står i ro... ._. *
WubWub Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #74 Skrevet 5. desember 2014 WubWub: Du har en litt spesiell smak når det kommer til sko .Anonymous poster hash: d9153...cdd De skoene jeg poster her er ikke sko jeg syntes er finest. Poster bare de søteste jeg finner, ikke de fineste
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #75 Skrevet 5. desember 2014 De skoene jeg poster her er ikke sko jeg syntes er finest. Poster bare de søteste jeg finner, ikke de fineste Hvor ble det av tråden vi skulle hjelpe deg med klær og din stil? Anonymous poster hash: 6e8d3...6d4 1
WubWub Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #76 Skrevet 5. desember 2014 Hvor ble det av tråden vi skulle hjelpe deg med klær og din stil? Anonymous poster hash: 6e8d3...6d4 Den ligger nok langt bak i arkivet, hvordan det? Kan se om jeg finner den igjen. Tror det går bedre med stilen min nå hvertfall, har shoppet litt klær utifra tipsene og rådene jeg fikk. Har ikke bilder av alt men her er noe av det hvertfall : 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #77 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes at du har god sko-smak jeg De fleste var fine unntatt den første posten. Anonymous poster hash: 65c46...775
WubWub Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #78 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes at du har god sko-smak jeg De fleste var fine unntatt den første posten. Anonymous poster hash: 65c46...775 Takk takk, snilt sagt av deg Er glad i pin-up stilen så hadde ikke vært meg imot å dratt 60-80 år tilbake i tid hehe. Bettie Page
BeautyBox Skrevet 11. januar 2015 #80 Skrevet 11. januar 2015 Ntåååå *føle seg smigret* Tuuusen takk, så god du er ! Flere søte sko *^^* Jeg likte de beige skoene med pels! Hvor får man kjøpt de, tro? De får litt av hvert, har et budsjett på 1000-1300 kr per person så det blir gjerne flere gaver på en gang. Ifjor fikk hu ene vintersko, tøfler og et gull halskjede som jeg la nede i tøffelen. Ingenting var fake, handlet det i gullsmed butikken og på sko butikken på mitt lokale kjøpesenter : hu ble fornøyd hvertfall , kan hende hu bare sa det for å være takknemlig da, hvem vet. grunnen til at hu fikk vintersko var fordi jeg tenkte hu trengte noen sko med grove mønster ute så hu ikke skulle tryne på isen slik hu har en lei uvane av å gjøre De tøflene der har jeg sett på kjøpesenteret, men husker ikke hvilken butikk?? Hvor kjøpte du de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå