Minmy Skrevet 22. juli 2004 #1 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei! Jeg har en liten fundering som noen av dere kanskje kan hjelpe meg med.... Jeg har gått på p-spröyter i 4-5 år, men sluttet i desember/januar. Da gikk jeg over på p-plaster i ca to måneder. Jeg trodde at det skulle ta ganske lang tid för mensen ble regelmessig etter at jeg sluttet på spröyten, men den kom igang med en gang. Var ikke helt regelmessig, men sånn ca. Problemet kom etter at jeg sluttet med plasteret. Da fikk jeg mens. Ca en måned senere fikk jeg mens igjen, men denne gangen varte den i nesten tre uker, og blödningene var litt merkelige, men som brun utflod. Dette gikk imidlertid over og det tok vel litt over en måned för jeg fikk mens igjen. Men denne gangen varte blödningene i 6-7 uker. Og det var samme sak igjen, brun utflod med klumper i. Hva er dette?? Jeg var på vei til lege nå siste gang, men så forsvant blödningene bare. Noen som har opplevd det samme? Veldig takknemlig for svar, man blir jo litt urolig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå