AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Det er rart, jeg kan ikke huske sist gang jeg var flau eller noe som helst og aldri rundt jenter heler det har ikke skjedd før som jeg kan huske ihvertfall. Men nå har jeg et lite dilemma for vær gang jeg går på nærbutikken min på en viss dag så står hun der. Og jeg blir faktisk flau og tullete når jeg snakker med henne. Er helt rart, jeg blir aldri det :S. Hva foregår egentlig?. Ja hun er veldig pen og jeg har veldig lyst å spørre etter nummeret hennes men jeg blir rett og slett så utrolig teit og flau når jeg står der. Det gjør jeg aldri så vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre haha. Har dere noen tips å komme med her inne? Anonymous poster hash: 479ba...5e7
Gjest Lillia Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Det er veldig vanskelig å gi konkrete råd, men ville heller endret tankegangen min om jeg var deg. Tenk at dette klarer du! Ikke fokuser på at du er nervøs. Sier hun nei, så er jo ikke det verdens undergang?
Gjest brutal_mann Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Du er betatt/småforelsket og synes at hun er så pen at du tror at hun aldri vil gå på date med en som deg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Det er veldig vanskelig å gi konkrete råd, men ville heller endret tankegangen min om jeg var deg. Tenk at dette klarer du! Ikke fokuser på at du er nervøs. Sier hun nei, så er jo ikke det verdens undergang? Nei men jeg handler jo det ganske ofte da. Og det kan være litt kleinere en du får nei av og aldri ser igjen.:-7 Anonymous poster hash: 479ba...5e7
Miss moneypenny Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Bedre å prøve enn å angre på å ikke ha prøvd vel?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Vet du noe om henne, om hun har kjæreste, hvor gammel hun er, hva hun heter? Kan du finne henne på Facebook? Du kan jo legge henne til der, eller skrive til henne der Hadde vært litt tøft om du hadde spurt henne om nummeret da, det er det jo ingen som gjør lenger, alle legger til på fb istedet. Syns du burde prøve jeg! Jeg jobber i butikk, og hadde syns det var hyggelig ikke alle som tenker som meg, men den som intet våger intet vinner Anonymous poster hash: aaf41...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå