AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Haha, for en mannegal drøm jeg hadde i natt! Jeg drømte i natt at jeg traff mange flotte menn, sånn skikkelig hunks!! Og det beste med dem var at dem var ute etter et seriøst forhold, var snille og greie, og ikke var playere overhodet. De var alt i fra profesjonelle vollyball spillere til musikkere. I drømmen min hadde alle på Facebook (ca. 10 stk) og jeg satt å grublet over hvem av disse drømmemennene jeg skulle velge Så sinnsykt kjipt å våkne... Han her (http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1466568/images/2010/alexander-skarsgard-4-seasons5_98650241.jpg) var faktisk en av dem, og han vurderte jeg som minst attraktiv av dem og det sier vel litt. Noen andre som har slike drømmer inni mellom? Jeg synes jeg nesten alltid drømmer om menn! Anonymous poster hash: ced37...4a2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Ikke det nei. Jeg er vel den eneste mannegal her inne? Anonymous poster hash: ced37...4a2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 yep Anonymous poster hash: f647d...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå