Gå til innhold

Når dere pusser opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det etter en spesifikk mal dere går etter? Inspirasjon på nettet, aviser eller andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har startet oppussingen i dag faktisk :tommelsmil:

Vi har laget en ganske detaljert plan over alt som skal gjøres. Akkurat nå sitter jeg og skriver en prosjektbeskrivelse som skal ut på mitt anbud. Skal få noen til å gjøre den grøfste jobben, så vi kan ta malejobben.

Vi har sett en del på nett: blogger, pinterest, instagram osv, for å finne inspirasjon til hvordan vi ønsker det. Men planen for oppussingen har vi laget selv.

Skrevet

Jeg er utdannet innenfor interiør og jobber i byggevarebransjen.

Jeg er den som planlegger mest, henter inspirasjon på IG, i blader og på nett. Jeg er også den som handler mest. Mannen er blitt reser på å bygge og koser seg med nytt verktøy. Vi gjør mye sammen og har funnet ut hva vi er best på :)

Ingen mal her i heimen :P jeg kan fint komme hjem med maling etter å ha fått en ny ide :P

Skrevet

Jeg jobber i faghandel og selger maling, tapet, veggplater, gulv osv. Henter ca all min inspirasjon fra varer vi fører og henter kunnskapen fra levrandørene. Har fått masse positiv feedback på leiligheten vår.

Anonymous poster hash: 92504...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...