Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Du sammenligner partneren din med andre. Når du elsker noen, sammenligner du ikke han eller henne med andre. Hvis du gjør dette må du tenke deg om."

Er ikke helt enig her da. Det går vel ann å elske noen selv om man sammenligner personer?!

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hvor har du det sitatet fra?

Skrevet

Det vil jeg påstå er helt feil.

Fint å sammenligne og finne ut at han du har er best...

Skrevet

Selvom det ikke var meg du spurte så stod det å lese i en artikkel på din side/sol el noe i den duren (jeg klarer bare ikke helt å finne den akkurat nå. Er på jobb så kan ikke sitte å lete i evigheter heller!!)

Iallfall: om man leser den artikkelen så kan den få hvem som helst som er litt usikker til å gå ifra kjæresten sin tror jeg.

Ellers: helt enig, det blir litt for dumt om du skal opphøye den du er glad i/elsker på en pidestall hvor sammenligning er uaktuelt. Jeg sammenligner da i hytt og pine, bare for å fastslå at "min er best for meg" likevel :) Det er da sannelig ikke sånn at all sammenligning er dårlig sammenligning!! *så det så*

Gjest TomKrus
Skrevet

Dette var vel ett punkt av ti, og svarte man positivt på de fleste så kunne det være noe gale med forholdet.

Skrevet

Som TomKrus sier var dette ett punkt av ti. Alene er ikke dette negativt, men sammen med andre ting kan det bli det.

Skrevet

Om ikke punktet (nr5) teller (alene eller ei!), hvorfor ha det med da som ett punkt?!

Skrevet

Fordi det er en del av et større bilde.

Skrevet

Nei, det er det jo ikke, som ett punkt ... av ti. TI!

Man leser jo det som jeg skrev... og når det er som eksempel på en 'rettesnor' på hvor du er og sånn så er jo helt på trynet. Kan jo ikke bare skrive svada fordi det er ett punkt (av ett større bilde)- ti.

Gjest TomKrus
Skrevet
Om ikke punktet (nr5) teller (alene eller ei!)' date=' hvorfor ha det med da som ett punkt?![/quote']

Dårlig formulert punkt, men hvis dere sliter med kommunikasjonen, du er misfornøyd og intimiteten er borte, du prøver å forandre partneren, kritiserer ham og kunne ønske han var mer lik en fyr på jobben, ja da har dere kanskje det ikke så bra.

Skrevet

Hadde vel kanskje vært bedre å skrevet noe ala:

Du sammenligner han med "alle", og han kommer dårlig ut av disse sammeligningene.

Det at man "sammeligner ikke når man elsker noen" blir litt utopisk i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...