Gjest Phair Skrevet 22. juli 2004 #1 Del Skrevet 22. juli 2004 Vi, som mange, andre har selvfølgelig ikke fått barnehageplass til guttungen. Og i den bydelen jeg bor finnes det ikke familiebarnehager! Disse har bydelen "kjøpt opp". Skjønn det de som kan. Vårt eneste alternativ er å skaffe dagmamma, noe jeg har veldig lite lyst til. Er det noen som har erfaring på dette omerådet? Hva bør jeg se etter, pris, kontroll, svart eller hvit osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #2 Del Skrevet 22. juli 2004 Du skal be om referanser. Gjerne mange. Se på uteområdene, om barnet har mulighet for å leke med andre barn. Hvor stor plass det er i hjemmet og utstyr for barn der. Be om å få ta med barnet for å være i lag med henne og evt. andre barn noen dager. Om du kjenner folk i området hvor hun bor, spør om de har kjennskap til henne. Spør ved interju hvilke aktiviteter hun legger opp til. Hva de fyller dagene med osv... Du skal overlate det kjæreste du har til et fremmed menneske, da har du en rett og plikt til og undersøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juli 2004 #3 Del Skrevet 22. juli 2004 Hva bør jeg se etter... svart eller hvit osv. Håper du tenker på betaling nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muff Skrevet 22. juli 2004 #4 Del Skrevet 22. juli 2004 Skriv kontrakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #5 Del Skrevet 22. juli 2004 Skriv kontrakt! Og hva er det som skal stå i en slik kontrakt? Phair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå