AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Hei! Jeg skal kjøpe meg nye kakebokser, og tenkte først at det var hensiktsmessig med tette bokser av denne typen, men så mener jeg å ha hørt at man ikke bør ha kakebokser i plast. Er det noen som vet om dette stemmer, og eventuelt hvorfor? Og hvordan er det da mest hensiktsmessig å oppbevare dem? Kan jeg bruke glass? Anonymous poster hash: 80abf...046
Kvist Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Glass funker greit, men enda bedre er gammeldagse kakebokser i metall. Nå før jul får du dem overalt, fra Nille til fancy designgreier. Typiske norske småkaker skal være sprø, og det er vanskelig å holde noe sprøtt i helt tett plast.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Glass funker greit, men enda bedre er gammeldagse kakebokser i metall. Nå før jul får du dem overalt, fra Nille til fancy designgreier. Typiske norske småkaker skal være sprø, og det er vanskelig å holde noe sprøtt i helt tett plast. Takk for svar. Jeg har skjønt at slike metallbokser kanskje er det beste materialet, men jeg synes de så sjelden er ordentlig tette. Anonymous poster hash: 80abf...046
Kvist Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 (endret) Det er litt av poenget De skal være tette nok til å ta vare på maten, men utette nok til at maten får "puste" og ikke blir klam. Litt som forskjellen på skinnstøvletter og gummistøvler Endret 16. november 2014 av Kvist 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Det er litt av poenget De skal være tette nok til å ta vare på maten, men utette nok til at maten får "puste" og ikke blir klam. Litt som forskjellen på skinnstøvletter og gummistøvler Ah, det oppklarte mye for meg! Takk! Anonymous poster hash: 80abf...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå