AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Skal på julebord med jobb. Det er mange personer på 35-60 år. Det er litt stivt. Jeg har en kjole som ikke er spesielt ettersittende og som har en forsiktig v-hals. Den har trekvart arm. I tillegg er grunnfargen dyp grå, men dekket i litt kysere skinnennde palietter. Den går til rett over knærne. Har i utgangspunktet tenkt til å ha lysekrå skinnende sko og lysgtå veske. Kan også velge pumps i sort, men har ikke sort veske. Skal jeg gå for hudfargede strømper, eller sorte? 20 den er greit?Anonymous poster hash: 5a12a...e52
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Jeg ville gått for mørkegrå, eller den farger som heter almost black (?) eller noe. Passer til det meste, og høres perfekt ut til det du skal ha på Anonymous poster hash: fde39...284
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Jeg tror jeg ville valgt sorte. Anonymous poster hash: e3446...fa1 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Sort er alt for hardt mellom grå kjole og grå sko. - men jeg vet at i Norge finnes bare to farver: nude og sort. Med de to du har listet opp ville jeg definitivt gått for de lyse.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Ville gått for sort strømpebukse og sorte sko, jeg! Med grå kjole, grå veske og grå sko med nud strømpebukse blir det litt vel matchymatch! Anonymous poster hash: 45450...eb4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Jeg hadde brukt lyse strømpebukser, helt klart. Anonymous poster hash: 048ab...55d
sweg Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Hudfarge til fine kjoler og høyhæler slår egentlig aldri feil. Julebordet er nok et event der man er finere kledd, og mørke strømpebukser ødelegger litt føler jeg ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #8 Skrevet 16. november 2014 Ut ifra beskrivelsen høres dette ganske fryktelig ut, men det er vel finere enn det jeg ser for meg. Jeg ville ha droppet strømpebuksen helt. Anonymous poster hash: bc974...186 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 16. november 2014 #9 Skrevet 16. november 2014 Hadde definitivt brukt lyse. Sorte i lysegrå sko blir helt feil slik jeg ser det. Du kan muligens ha sort til kjolen, men da synes jeg du må ha sorte sko. Kjolen høres fin ut! Håper du koser deg! ))
Gjest Tigress Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Eg ville vald mørkegrå strømpebukser, men tynne, 15-20 denier. Om det ikkje funkar ville eg satsa på barely black, det er mykje penare enn reint svart, og tynne strømpebukser gjer eit meir pynta inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Så kaldte ' husfargede strømpebukser' er ytters sjeldent samme fargen som huden. Hvis man har de med litt shine i i tillegg er kjærringstilen komplett. Det er noe av det styggeste jeg ser....Anonymous poster hash: 0b9ff...675
Gjest Tigress Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Så kaldte ' husfargede strømpebukser' er ytters sjeldent samme fargen som huden. Anonymous poster hash: 0b9ff...675 Nei, så klart, det er vel ikkje så mange som har hus i same farge som huda. Sjølv bur eg i eit gult hus, og sjølv om eg har gul undertone i huda, så er eg ikkje heilt solgul enda. Håper å halde alkoholinntaket såpass i sjakk også at eg ikkje ender med slik hudfarge på ei stund. Herleg skrivefeil, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå