camillasa Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Håper å kunne få noen svar eller noen som vil dele sine erfaringer viss en har opplevd det samme! Da jeg va 7+3 uker var jeg hos jordmor, hu fant ikke hjerteaktivitet, men hu sa det va tidlig og heilt normalt.. bestilte ny time pga bekymring og nå på fredag var eg igjen, 8+6 uker.. Hu konne fortsatt ikke finna hjerteaktivitet men fosteret hadde vokst! Blei sendt til sjukehus og der va di to stk som leita, di såg hjerta men det slo ikke... di målte fosteret til uke 9! Eg har ikke blødd eller hatt noen smerter og hatt gravidsymptomer.. Di sa det ikke var håp og at di sku ha sett hjertebank i uke 9, så natt til lørdag fikk eg 4 doser med tabletter for at det skulle komme ut.. I ettertid har eg lest på nettet og tenkt masse.. Så da ligge eg her og tenke på om det kan vær en mulighet for at hjerte til den lille reka mi kunne ha slått i senere tid?... "viss eg hadde venta noen dager til"😢 Noen så har opplevd dette?
Riskrem Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Huff jeg skjønner hva du mener Man må bare forutsette at det lå en solid faglig vurdering bak beslutningen om å gi deg de tablettene. Det er ikke noe de ville gjort hvis de ikke var sikre.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #3 Skrevet 16. november 2014 Hjertet begynner å slå i uke 6. Syns det er rart at jordmor lette etter hjertelyd så tidlig jeg? Pleier ikke gjøre det før uke 12 om du er førstegangs.Anonymous poster hash: cad9e...1e7 1
camillasa Skrevet 16. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2014 Hun lette ikke etter hjerteLYD, men hjerteAKTIVITET... det er to forskjellige ting er forresten andre gangs gravid, har en sønn på 2 år og med han såg jeg hjerteaktivitet i uke 7+5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Hjertet begynner å slå i uke 6. Syns det er rart at jordmor lette etter hjertelyd så tidlig jeg? Pleier ikke gjøre det før uke 12 om du er førstegangs.Anonymous poster hash: cad9e...1e7 Ikke lyd som i doppler, men ultralyd. Da kan man se hjertet slå. Man kan også få lyd hvis man setter det på... Anonymous poster hash: 4ba2a...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå