Gå til innhold

Har du/vil du ha iPhone 6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har her? Er den bra? 6 eller 6 plus?

Anonymous poster hash: 04f98...ed2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har testa 6+ i en uke og er veldig fornøyd. Skjermen er stor og god. Litt uvant med så stor mobil, men den går akkurat i hånda. Mulig de med mindre hender synes den er for stor..

Skrevet

Har iphone 6. Kjempe kjøp :)

Anonymous poster hash: 7ac65...778
Skrevet

Jeg har iPhone 6, er kjempefornøyd. Perfekt størrelse. Eneste er at den er litt glatt! Så har bestilt case til den, det skal nok hjelpe :)

Skrevet

Nei, holder med 4 for meg .

Skrevet (endret)

Byttet ut 4'rn med 6'rn. Kjempe fornøyd, og angrer ikke et sekund! :)

Edit: ja, case er nesten et must på den, ble mye lettere å holde den uten å føle at en mister grepet på den :P

Endret av SjiraffenLaffen
Skrevet

Jeg hadde iPhone 5S og var kjempe fornøyd, mistet den i bakken og fikk en stipe i skjermen. Samboer var så søt som kom hjem med en iPhone 6 til meg :-) Veldig fornøyd :-)

Anonymous poster hash: 28ac9...dc4
Skrevet

Kunn godt tenke meg den! Men jeg har iphone 5 som funker veldig bra, så kommer ikke til å bytte den ut før den tar kvelden. Kjæresten får snart nr 6, og hun gleder seg enormt :)

Skrevet

Nei. Venter på 7eren :P

Anonymous poster hash: 1ee45...5bc

Skrevet

Hadde ikke sagt nei-takk, men er storfornøyd med 5S :)

Foreløpig vil jeg ikke bruke penger på en ny, klarer meg leeenge med den jeg har, så fremt den ikke blir ødelagt eller stjålet (bank i bordet!!)

Skrevet

Niks. Kjøpte 5S da den kom for å kunne slippe unna "megaskjermmobilene" enda noen år.

Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, vil heller ha nye samsung galaxee note.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...