Gå til innhold

når fyren sier at jeg har deilig tighty fitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres det ut som om jeg er for løs i fitta? En som jeg har datet sier at jeg har en deilig tighty fitte... hehe jeg synes at ordet tighty høres ut som en slapp fitte!;)

Anonymous poster hash: d4ee6...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres det ut som om jeg er for løs i fitta? En som jeg har datet sier at jeg har en deilig tighty fitte... hehe jeg synes at ordet tighty høres ut som en slapp fitte! ;)

Eh, tight = trang? Så ja, han mener nok at du er kjempeslapp i musa :P

Skrevet

Han prøvde kanskje og gi deg et kompli mang i stedet ble du forvirret. Han syntes vell du hadde en pen fitte.. Og kanskje trang. ?..

• Liker 1
Skrevet

Høres det ut som om jeg er for løs i fitta? En som jeg har datet sier at jeg har en deilig tighty fitte... hehe jeg synes at ordet tighty høres ut som en slapp fitte! ;)

Vulgær teit fyr.

• Liker 12
Skrevet

Vulgær teit fyr.

herregud...

Anonymous poster hash: 1fe7c...688

Skrevet

Vulgær teit fyr.

Tight betyr trang. Trodde tight betydde strekkbar haha.

Skrevet

Han prøvde kanskje og gi deg et kompli mang i stedet ble du forvirret. Han syntes vell du hadde en pen fitte.. Og kanskje trang. ?..

Jeg har jo klekket ut tre barn så det var jo konpliment hvis tight faktisk betyr trang.

Skrevet

"Tighty" høres bare dust ut.

Anonymous poster hash: 36968...ae0
  • Liker 12
Skrevet

Jeg har jo klekket ut tre barn så det var jo konpliment hvis tight faktisk betyr trang.

Tight betyr selvfølgelig trang ja.

Anonymous poster hash: 36968...ae0

• Liker 1
Skrevet

Han er i hvert fall dårlig i engelsk.

Anonymous poster hash: 53c66...3e7
  • Liker 7
Skrevet

Tror det hele bygger på en misforståelse. Han er ikke norsk. Og jeg skrev i en diskusjon med han at jeg er ingen løs-mus. Da skrev han: at jeg var tighty hahahaha. Jeg mente at jeg var ingem lett på tråden mus men den forsto ikke han hahahahaha

Skrevet

Tror det hele bygger på en misforståelse. Han er ikke norsk. Og jeg skrev i en diskusjon med han at jeg er ingen løs-mus. Da skrev han: at jeg var tighty hahahaha. Jeg mente at jeg var ingem lett på tråden mus men den forsto ikke han hahahahahaAnonymous poster hash: d4ee6...2db

Hvor er han fra da?

Anonymous poster hash: 07e7e...a8b

Skrevet

"Tighty" betyr ingenting.

"Nothing" betyr ingenting :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Strøk du i engelsk eller ? Du er digg, stram og deilg.... hva er problemet, frøken analsyserealtsomnoenselngerutmensdeerkåt....

Skrevet

Trodde tight betydde strekkbar haha.

Trodde de fleste som bodde i Norge kunne engelsk så mye engelsk vi får med oss i hverdagen. :P

Anonymous poster hash: b3356...5e2

Gjest Heartbeat
Skrevet

Du er trang og deilig i musa ;) Ferdig snakka :laugh:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tight betyr trang. Trodde tight betydde strekkbar haha.

Tror det hele bygger på en misforståelse. Han er ikke norsk. Og jeg skrev i en diskusjon med han at jeg er ingen løs-mus. Da skrev han: at jeg var tighty hahahaha. Jeg mente at jeg var ingem lett på tråden mus men den forsto ikke han hahahahaha

Du er trang og deilig i musa ;) Ferdig snakka :laugh:

- dersom han vet det av erfaring da... noe som synes høyst uvisst.

Uansett har han forsøkt å gi et kompliment som grunnet veldig, veldig mangelfulle engelskkunnskaper - hos dem begge . tydeligvis har blitt misforstått

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...