Gjest Coolaid Skrevet 16. november 2014 #21 Skrevet 16. november 2014 Hva hadde du som mann tenkt om dette? Du skal ha sex med en dame, og ser at hun er barbert, men at det er ikke helt glatt, men litt inngrodde hår og røde nupper? Jeg får det aldri helt glatt, og har bare gitt det opp. Trenger ingen tips på hvordan man får det helt glatt, for jeg har prøvd alt. Bare lurer på hva menn tenker, og om de synes det ville vært litt turn off. Anonymous poster hash: 5a4a4...64b Neida, det utgjør ikke så veldig mye. Dere kvinner elsker å finne "feil" på dere selv. Det er liksom ikke noe big deal. Skal ikke komme med tips men alle kan bli supermyk der nede. Just saying
Gjest Coolaid Skrevet 16. november 2014 #22 Skrevet 16. november 2014 Går ikke an for en mann her inne å si at han ikke liker hårete kvinner lengre så hva er vitsen med et ærlig svar når dere kvinner ikke tåler det?Anonymous poster hash: ec464...b42 Joda, det skal gå an. Og så må du tåle at mange vil syns ett eller annet om meningen din. Sånn som det hør og bør.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #23 Skrevet 16. november 2014 Anbefaler voksing hos hudpleier, helt glatt, null nupper og bedre for huden. Check! Anonymous poster hash: 4c2ce...33f Ikke for alle:P For meg resulterte det i nesten to månder med smerte, svie, blod, kløe, inngrodde hår, betennelse og paprika-rød hud, enda jeg gikk til noen som var høyt anbefalt som jeg hadde sjekke kvalifikasjonene til. Det der gjør jeg aldri igjen Anonymous poster hash: 31e92...3db
MagicaFraFyll Skrevet 16. november 2014 #25 Skrevet 16. november 2014 Neida, det utgjør ikke så veldig mye. Dere kvinner elsker å finne "feil" på dere selv. Det er liksom ikke noe big deal. Skal ikke komme med tips men alle kan bli supermyk der nede. Just saying Som silke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå