AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hva hadde du som mann tenkt om dette? Du skal ha sex med en dame, og ser at hun er barbert, men at det er ikke helt glatt, men litt inngrodde hår og røde nupper? Jeg får det aldri helt glatt, og har bare gitt det opp. Trenger ingen tips på hvordan man får det helt glatt, for jeg har prøvd alt. Bare lurer på hva menn tenker, og om de synes det ville vært litt turn off. Anonymous poster hash: 5a4a4...64b
Gjest Dude91 Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Hva hadde du som mann tenkt om dette? Du skal ha sex med en dame, og ser at hun er barbert, men at det er ikke helt glatt, men litt inngrodde hår og røde nupper? Jeg får det aldri helt glatt, og har bare gitt det opp. Trenger ingen tips på hvordan man får det helt glatt, for jeg har prøvd alt. Bare lurer på hva menn tenker, og om de synes det ville vært litt turn off. Anonymous poster hash: 5a4a4...64b Vet ikke hva du mener med "inngrodde hår" eller "røde nupper".
Gjest Livmora Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 (endret) Vet ikke hva du mener med "inngrodde hår" eller "røde nupper". Hun mener nok noe som dette. Endret 15. november 2014 av Livmora
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 TS her. Det er ikke like ille som på bildet der, de røde nuppene er lik som de på bildet bare mye mindre. Og inngrodde hår vil si at huden er ikke helt glatt, men det er en liten "bulk" på huden, hvor det ligger et hår under huden slik at det ikke blir helt glatt. Anonymous poster hash: 5a4a4...64b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Hadde kledd på meg og dratt hjem Er du helt seriøs? Er det så turn off at du ikke vil ha sex engang? Anonymous poster hash: 5a4a4...64b 2
Doge Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Hadde ikke brydd meg. Hadde kanskje fått litt lyst til å poppe de inngrodde håra 3
Kontormus Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Lekkert! Not! Gi nå blaffen i å rote med høvel i skrittet. Mye finere med stuss i kantene og green. 2
Testosteron Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Jeg bryr meg ikke. Det er hennes kropp. Vil hun barbere kjønnet, så er det hennes sak
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Jeg var forferdelig plaget med røde nupper og inngrodde hår, så jeg begrenset meg til å kun ta den berømte bikinilinja. Jeg får litt der og men mannen min bryr seg ikke. Tror egentlig det bare er tenåringsgutter eller svært umodne menn som har urealistiske forventninger til silkemyk hud uten nupper der nede. Dog har jeg funnet en barberings-ABC som gjør at jeg får mye ferre nupper, kanskje den kan være til hjelp siden du ønsker det glatt? 1. Barber alltid etter du er ferdig med alt annet i dusjen, da er hårene myke og lettere å kutte 2. Mange sverger til herre-høvel da de er ment for å kutte grovere hår enn dame høvler, men det er en vel en smakssak. 3. Bruk barberingsgel/krem beregnet for bruk i underlivet, jeg bruker den fra kondomeriet. 4. Bytt barberblad ofte 5. Ha antibac på barberbladet(dette er det desidert viktigste jeg gjør!) og la det tørke sånn høvelig før du går i gang. 6. Ta først med hårene, så mot, og begynn med venusberget først, deretter det du evt. måtte ha på kjønnsleppene osv. (prøv å gå systematisk til verks ikke på kryss og tvers) 7. Skyll med kaldt vann 8. Tørk med hårene og ha på antibac 9. Fuktighetskrem, la det tørke før du kler på deg. 10. Gjenta 8&9 om du ser behovet for det:) Anonymous poster hash: 31e92...3db 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Hadde kledd på meg og dratt hjem Du fortjener en nupp i fjeset! Anonymous poster hash: 7710a...3ec 4
Gjest HarryDotter Skrevet 16. november 2014 #12 Skrevet 16. november 2014 Gjør da ingenting med litt nupper over sprekken.... De er ikke på selve fitta, så da er det intet problem syntes jeg iallefall.
Maximillian Cohen Skrevet 16. november 2014 #13 Skrevet 16. november 2014 Du fortjener en nupp i fjeset! Anonymous poster hash: 7710a...3ec Hvorfor? For meg personlig ville det ikke hatt noen betydning... 1
Teddybjørn Skrevet 16. november 2014 #14 Skrevet 16. november 2014 Jeg ville foretrukket velfrissert fremfor nupper. Er det første gangen han ser deg nedentil så brenner bildet seg fast.
PrinsesseNila Skrevet 16. november 2014 #15 Skrevet 16. november 2014 Hadde noen brydd seg om det hadde jeg tatt tingene mine og gått. Viss noen røde prikker plager dem er de ikke noe å samle på Jeg vokser da, så jeg har ikke problemet. Men da jeg barberte hadde jeg GRUSOME røde nupper - hadde noen sagt noe negativt om det hadde det vært på ræva ut
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #16 Skrevet 16. november 2014 Jeg bryr meg ikke. Det er hennes kropp. Vil hun barbere kjønnet, så er det hennes sak Seriøst, finnes det sånne som deg?? Trodde ikke dette lengre var vanlig mentalitet for menn. Har alltid ment dette, og takker deg for å være mann og si det høyt! GI FAEN I Å BRY DERE OM HVA MENN MENER OM DET. Bedre med hår enn stress, nupper og evig mas om «hva mener andre om hvordan jeg skal se ut nedentil, for jeg er for usikker til å ha egen mening om hva jeg selv er mest komfortabel med». Kvinner.... la vær!Anonymous poster hash: ad30f...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Anbefaler voksing hos hudpleier, helt glatt, null nupper og bedre for huden. Check! Anonymous poster hash: 4c2ce...33f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Går ikke an for en mann her inne å si at han ikke liker hårete kvinner lengre så hva er vitsen med et ærlig svar når dere kvinner ikke tåler det?Anonymous poster hash: ec464...b42
Christiania_Oslo Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Går ikke an for en mann her inne å si at han ikke liker hårete kvinner lengre så hva er vitsen med et ærlig svar når dere kvinner ikke tåler det?Anonymous poster hash: ec464...b42 Det er ikke hårete fitter det snakkes om,men nupper ETTER barbering(dvs fjernet hårene) 1
Em11mily Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Hva hadde du som mann tenkt om dette? Du skal ha sex med en dame, og ser at hun er barbert, men at det er ikke helt glatt, men litt inngrodde hår og røde nupper? Jeg får det aldri helt glatt, og har bare gitt det opp. Trenger ingen tips på hvordan man får det helt glatt, for jeg har prøvd alt. Bare lurer på hva menn tenker, og om de synes det ville vært litt turn off. Anonymous poster hash: 5a4a4...64b Hadde samme "problem" når jeg brukte høvel.Begynte gå på klinikk for å fjerne hårene.Ett par ganger med varmvoks hos professionelle var at som skulle til.Nå vokser jeg selv og det ser ganske å bra ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå