Gå til innhold

SPØRSMÅL OM KURVER (IGJEN)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte vi skulle ha slike kurver på badene, men da lurer jeg på;

Hvor får man kjøpt sånn engangs sysaker???? Noe ala slik man får på hotellene???

Tenkte det var en god ide å legge i kurvene!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tabby
Skrevet

En syforretning har sikkert det du trenger.

Skrevet

Går det ikke også an å bare høre på et hotell om de har et par slike sysett å avse, eller om du eventuelt kan få kjøpt det?

Vi skal også ha slike kurver, men dropper sysettet. Har heller kjøpt sikkerhetsnåler som jeg legger i kurvene. Mindre styr enn å måtte ha nål og tråd... Håper det gjør samme nytten! :)

Skrevet

Nille har ofte sånne småting, eller 10'eren, eller Europris. Om du har noen av de i nærheten av deg :)

Skrevet

Vi kjøpte masse småting på Nille, der hadde de også sysaker. Rosa til damene og blått til mennene. :ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg har lest at flere skulle ha noen hodepinetabletter og blank neglelakk til strømpene til damene i tilfelle de skulle rakne.

Skrevet
Hva mer har dere i kurvene ??

Her finner du masse tips:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=31107

Vi hadde dette:

-sytråd

-kammer

-neglfiler

-tannpirkere

-plaster

-tanntråd

-negnklipper

Tror vi hadde noe mer også, men klarer ikke å komme på det. Vil si at det nyttige er å ha plaster og sytråd tilgjengelig...

Skrevet

Ring til en hotellkjede og be om å få snakke med innkjøpsansvarlig, forklar situasjonen og hør om du kan få navnet på leverandøren så du får tak i sånne små sett uten hotellets logo på. De kan helt sikkert lage med deres monogram på også....

Skrevet

hmm jeg noterer for harde livet her, har aldri hørt om slike kurver men det er jo veldig lurt med slike kurver da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...