Gå til innhold

Foreløpig avlyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil med dette kunngjøre at vårt planlagte bryllup neste sommer er avlyst.

Det pga svigermor!!!!! Vi har røket uklar med henne i sommer, og føler det har ødelagt gleden vår for giftemål. Vi må dessuten bruke de pengene vi hadde satt av til brullypet til å flytte med istedet. Vi bor nemlig oppe hos moren hans per idag, og DET er det teiteste vi noengang har gjort!!!

Om vi noengang kommer på talefot med henne kan være det samme, vi skal nok gifte oss en gang likevel selv om det ikke blir som planlagt. Så sånn gikk det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars dere.... :(

Sender masse oppmuntrende tanker din vei hvertfall, så håper jeg at dere kan sette en ny dato ved en senere anledning. :-)

Skrevet

Uffda....så leit :(

:trøste:

Skrevet

Så dumt da! Får håpe alt ordner seg til det beste :klem:

Skrevet

Æsj, så kjedelig!

Håper det ordner seg for dere snart.

Skrevet

Huff da, lei situasjon. Skjønner godt at dere velger å flytte framfor giftemål. Dere kommer sikkert til å få et fantasisk bryllup en gang i fremtiden :)

Skrevet

Så leit og trist. Både å krangle og at ikke bryllupet blir noe av som dere planlagte. Håper det ordner seg til det beste på alle mtåer likevell :blomst_opp:

Skrevet

Så leit da :trøste:

Synd at noen skal ødlegge andres gleder, men jeg håper dere får drømmebryllupet deres senere da.

:klem:

Gjest Xavia
Skrevet

Så utrolig leit!

Lykke til med flyttingen!

Skrevet

Det var leit. :trøste:

Hvis dere ikke synes bryllupet er veldig viktig kan dere jo gifte dere hos sorenskriveren eller byfogden, det er gratis. Så kan man eventuelt ta festen ved an annen anledning. Håper det ordner seg for dere, i hvert fall.

Skrevet

Hei Tantemor

Så utrolig dumt da. Synd at det skal bli slik mellom slekt.

Håper dere snart finner en ny plass å bo og at bryllupet snart står på deres kjøreplan igjen.

Klem

Skrevet

FOrslag; gi pokker i hele svigermor, og reis til utlandet og gift dere! Selv giftet jeg meg i Las Vegas, vi hadde en fantastisk dag :)

Sender en trøsteklem samtidig; håper alt ordner seg, leit å høre at bryllupet er avlyst!

Skrevet

Ikke bra.... :-( Har selv hatt problemer med svigermor, så jeg veit hvor tøft det kan være! Har mange ganger følt meg fristet til å bare rømme fra det hele.. gifte oss i utlandet, men så vil jeg jo så gjerne dele dagen med de jeg er glad i! Lykke til videre - dere kan ikke la en person stoppe bryllupet!

Skrevet

:trøste:

Isj og æsj. Føler med dere. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...