AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hvor ofte tar dere kontakt med han/hun dere holder på med? Vi har datet i noen uker nå, vært en god del med hverandre, MEN vi vil ta det rolig. Redd jeg tar kontakt før han i det hele tatt rekker det Anonymous poster hash: 31ff6...289
Gjest Miss Selfridge Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Om du er redd for det så er det vel bare å vente litt? Er vel uansett ingen fasit på det. Tar kontakt så mye som jeg føler er passelig. Ikke for mye, og ikke for lite.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 De siste to jeg har datet har vi hatt kontakt på sms eller snap daglig sånn ca. Anonymous poster hash: b3ff2...35e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 TS De siste to jeg har datet har vi hatt kontakt på sms eller snap daglig sånn ca. Anonymous poster hash: b3ff2...35e ts her. takk for svar! vi har kontakt hver dag men jeg tenker mer sånn: skal vi ta kontakt annenhver gang? det blir vel feil hvis jeg tar kontakt hver eneste gang osv? han tar kontakt han også altså, men jeg vil nok ha mer kontakt enn han, men det tror jeg også er fordi oss jenter er mer usikre og utålmodige! han tar det hele med ro.. Anonymous poster hash: 31ff6...289
chremiil Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Vi snakker hver dag. Som oftes han som sender første melding siden han står opp først og jeg som sender siste da jeg legger meg senest:) Når vi først begynner å sende meldinger gjør vi det hele dagen. Enten sms, Facebook eller snap ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå