Gå til innhold

Date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på om jeg skal gå på date i kveld eller ikke. I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt meg det, men nå begynte jeg å tenke litt over det. Det jeg er mest bekymret for er å ikke finne noe å snakke om og pinlig stillhet. Hva skal man gjøre når man treffer hverandre først? Skal man gi klem eller? Dette er en jeg har møtt på nettet. Jeg har vært singel i mange år, så jeg er litt rusten på dette.

Anonymous poster hash: 4bbae...015
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kanskje teit ut, men vær deg selv. Det blir bare kleint om du prøver å være noe annet. Og når det kommer til ting å prate om så skal dere jo bli kjent. Spør om ting du lurer på og vil vite mer om, fortell litt om deg selv, og før du vet ordet av det så dukker det opp ting dere har til felles som dere kan prate mer om.

Om du gir en klem eller ikke bestemmer du selv. Gjør det du føler for :jepp:

Skrevet

Dump han!

Anonymous poster hash: c63b8...123
  • Liker 1
Skrevet

Høres kanskje teit ut, men vær deg selv. Det blir bare kleint om du prøver å være noe annet. Og når det kommer til ting å prate om så skal dere jo bli kjent. Spør om ting du lurer på og vil vite mer om, fortell litt om deg selv, og før du vet ordet av det så dukker det opp ting dere har til felles som dere kan prate mer om.

Om du gir en klem eller ikke bestemmer du selv. Gjør det du føler for :jepp:

Takk for svar! Det er dette jeg prøver å si til meg selv også, men nervene tar dessverre overhånd. Jeg er en litt tilbakeholden type, så jeg er redd det blir pinlig. Han virker som en veldig rolig og utadvendt fyr, så det blir nok ikke så pinlig som jeg regner med. Hva er vanlig da mtp. klemming og nettdater? Pleier du å gjøre det?

Dump han!

Anonymous poster hash: c63b8...123

Haha, typisk KG. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Møt fyren. Du har ikke noe og være redd for. Viss dere ikke har noe kjemi så er det bare og takke for deg og gå. :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også tilbakeholden og sjenert, men de fleste dater har gått overraskende bra :jepp: Om jeg ikke føler noen kjemi med vedkommende i det hele tatt så vil jeg ikke gi en klem, men om jeg liker henne så blir det naturlig å gi en klem eller to :)

Skrevet

Jeg er også tilbakeholden og sjenert, men de fleste dater har gått overraskende bra :jepp: Om jeg ikke føler noen kjemi med vedkommende i det hele tatt så vil jeg ikke gi en klem, men om jeg liker henne så blir det naturlig å gi en klem eller to :)

Jeg tenkte litt på første gangen dere møter hverandre. Da vet du jo ikke om det er kjemi eller ikke. Gir du henne en klem, håndhilser dere (høres ikke særlig romantisk ut) eller bare sier dere hei og smiler?

Skrevet

Ja, da blir det en liten heisann-klem som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...