AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hadde lyst blondt hår med mørk blod ettervekst. Frisøren bleket alt kraftig og korrigerte med noe i vasken, det endte opp GRÅTT. Hun ble veldig fornøyd med den kalde fargen, men jeg har ikke turt å gå ut døra på noen dager... For å være ærlig ville jeg heller hatt et gult skjær i håret enn grått/blått/grønt. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg orker ikke gå tilbake dit, lar ikke noen andre komme i nærheten av håret mitt igjen. Tenkte bare å la håret ifred og la etterveksten gro ut igjen fordi da får vel hele håret et varmt skjær igjen, men det er litt kjipt å ha grå lengder også.... Finnes det en gul glansvask jeg kan bruke for å dempe den kalde grå tonen? Anonymous poster hash: 63f25...4de
Prestekragen Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Kjøp en blond hårfarge på vita/cubus med gyllen tone, ikke mørkere om det ikke er det du vil. Så retter det seg opp 1
Sandie Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Se etter en lys gyllenblond farge f.eks. nr.8.3 (3-tallet betyr at fargen er gyllen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå