Gå til innhold

Sons of Anarchy - For ekstrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett denne serien før, men har akkurat begynt å se den på Netflix. Har hørt mye bra om den. Men jeg er rett og slett sjokkert over hvor brutalt det er, og hvor grov volden er i serien.

Serien er jo spennende nok i seg selv, noe som gjør at jeg ikke klarer helt å la være å fortsette å se, men samtidig synes jeg mange scener er alt for grove. Har sett 4 eller 5 episoder, og det er det ene bestialske drapet etter det andre. Bl.a. en scene der en voldtektsforbryter får kappa ballene av seg, med eksplisitt visning. Jeg brakk meg da jseg så scenen.

Jeg har akkurat begynt, og vet ikke om jeg skal fortsette. Jeg antar det ikke blir noe mindre vold utover i serien.

Noen her som har sett serien, og hva synes dere om volden?

Anonymous poster hash: 23f82...fa0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er kjedelig. Er på en måte Sopranos uten stilen.

Skrevet

Jeg sliter mer med å tro på undertøysmodellen i hovedrollen. Man får ikke den kroppen der etter ørten år med dop, øl, drittmat og stillesitting på motorsykkelseter. Resten av folka er langt mer troverdige.

Skrevet

Jeg snur meg bort når det blir for "grovt" :) og ja, blir like mye vold (verre og) etter episoden du referer til i HI. Men elsker serien fordet :)

Skrevet

Tro meg, du blir fort vant til det! Det blir ikke akkurat mindre vold utover i serien, men serien er jo rå.

Skrevet

Blir ikke mindre vold, men har heller ingen problemer med det.

Gjest The damned
Skrevet

Synes den siste sesongen er den verste, så er ikke for sarte sjeler :)

For min del gjør det ikke så mye, selv om jeg reagerer litt på noen scener.

Skrevet

Jeg sliter mer med å tro på undertøysmodellen i hovedrollen. Man får ikke den kroppen der etter ørten år med dop, øl, drittmat og stillesitting på motorsykkelseter. Resten av folka er langt mer troverdige.

Hva får deg til å tro at menn i motorsykkelklubber ikke har tid til å trene? Hvis du tror alle er gamle gubber med stor ølmage som ikke gjør annet enn å røyke og drikke, vet du tydeligvis lite peiling. Tro det eller ei, men de sitter ikke å drikker øl, stillesittende på sykkelen sin 24 t i døgnet. What a shocker, i know.

Skrevet

SOA er kjempespennende.

Se bort dersom du ikke tåler voldsscenene (har måttet gjøre det selv noen ganger under den siste sesongen)

Hovedpersonen ser litt for "clean" ut under første sesongen, ja, men han og ser mer "hardbarka" og herja ut, med bekymringsrynker osv., etterhvert.

Anonymous poster hash: 2cae1...d83

Skrevet

Hvis du ikke tåler å se vold er nok ikke SOA serien for deg dessverre, det blir veldig veldig mye værre og er flere ganger jeg har følt meg direkte uvel -

Anonymous poster hash: 430d6...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...