Gå til innhold

Fitte skal lukte fitte!

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Litt kuklukt er bare deilig. Finnes nok av menn som også skal bare skylle den litt under vasken først :fnise::fnise:

Skrevet

Å diskutere dette er meningsløst, men:

Menn som ikke liker at fitte smaker fitte er ikke spesiellt glad i kvinner, enkelt og greit. Selv liker jeg kvinner bedre enn såpe og parfyme.

Når det gjelder hvorvidt rumpe skal lukte rumpe, så blir det en litt annerledes greie enn med fitte. Logisk nok, da det som kommer ut der er noe ganske annet enn foran. For utsvevende aktiviteter bak der er det bra med ei rumpe som er vasket siden sist nummer-to-dobesøk, og i alle tilfeler ikke for altfor mange timer siden.

• Liker 3
Skrevet

En trenger ikke å dusje hver dag. Dusjehysteriet har tatt helt av! Så lenge ikke håret er fett, så kan en fint bevege seg ute blant folk. Jeg dusjer ca. annenhver dag. Er jeg da en stinkbombe med et underliv som oser? Nei. Kunne jeg tenke meg å ha sex den dagen jeg ikke dusjer? Ja. Har jeg noen gang fått kommentarer på at jeg lukter vondt? Nei. Kunne jeg ha latt meg slikke den dagen jeg ikke har dusja? Ja. Har jeg gjort det? Å, ja. Fått klager? Nei.

Dette har også jeg ment i flere tråder som omhandler hygiene, kroppslukter osv...

Men tro meg, det nytter ikke å snakke fornuftig rundt dette her på KG, for her dusjer man opptil 3 ganger dagen, sprayer og gnukker på seg deo og parfyme og skifter truse/boxer like ofte, og er generelt hysterisk opptatt av at begrepet "naturlig kropps/kjønnslukt" helst bør forsvinne fra ordboka.

Jeg undrer meg stadig oftere over hvordan det er mulig at alt man ellers i samfunnet oppfatter som gjennomsnittlig, naturlig og normalt snus så til de grader på hue når man klikker seg inn på KG :rolleyes:

Ja, jeg mener også at kjønn skal lukte kjønn, kropp skal lukte kropp, menneske skal lukte menneske, heller enn å føle at man befinner seg i et parfymeri der samtlige parfymeglass har gått i gulvet og knustes, enten jeg befinner meg mellom beina på kona eller på et utested en sen lørdagskveld!

Skrevet

Til dere som dusjer, tar et par min på bade før sex. Aldri et spontant knull, en kjapp en? Eller sex i dritt fylla?

Jeg dusjer hver dag, men bruker ikke såpe i underlivet. Varmt vann og god skylling holder. Det samme med mannen.

• 5 år senere...
Skrevet
På 15.11.2014 den 19.47, draug 75 skrev:

Fitte skal lukte fitte...

Javel.

(Og ræv skal vel lukte ræv da)

Du om det.

For å være helt ærlig, så lukter faktisk ei fitte som da ikke har vaginal vaginose, lukter chips. 

Anonymkode: ec2a2...c89

Skrevet

alt handle bare om ta vare på sg selv å fitte treng ik lukte vondt selv om man ik har dusja på to dager da..d handle bare om sjekke litt for d finnes diverse saker som man kan ta sg til å sørge for at ik fitte lukte vodt i d hele tatt mn det e veldig få jenter jeg har møtt i mitt liv som tar vare på fitta si å gir dn litt lett pleie å ta små forholds regla så slepp fitte lukte ræke lukt selv etter 2 daga utn å dusje..da smake det å lukte helt fantastisk uansett vettu..ta bare kontakt for tips omså ..så ordes d meste å vondt lukt borte..  vennligst hilsen panther king and diamond queen

Skrevet
13 minutter siden, Mad-Croc skrev:

alt handle bare om ta vare på sg selv å fitte treng ik lukte vondt selv om man ik har dusja på to dager da..d handle bare om sjekke litt for d finnes diverse saker som man kan ta sg til å sørge for at ik fitte lukte vodt i d hele tatt mn det e veldig få jenter jeg har møtt i mitt liv som tar vare på fitta si å gir dn litt lett pleie å ta små forholds regla så slepp fitte lukte ræke lukt selv etter 2 daga utn å dusje..da smake det å lukte helt fantastisk uansett vettu..ta bare kontakt for tips omså ..så ordes d meste å vondt lukt borte..  vennligst hilsen panther king and diamond queen

Det lukter ræg etter sex. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig, så lukter faktisk ei fitte som da ikke har vaginal vaginose, lukter chips. 

det heter bakteriell vaginose...

Anonymkode: dc88d...db4

Skrevet

ja mn d treng ik gjøre d for alt handle bare å ta vare på under livet å gjøre små justeringe å på apoteket så finnes d småting som man kan bruke innimellom å ta treng man gjerne ik dusje vær dag heller men e uansett viktig med hyggiene å ta vare på underlivet som  man gjerne menn tar vare å stelle vaske å hold piukke rein å fin..da kan man utforske d sexuelle kor som helst både hjemme eller ute for blir man kåt ute på tur med damen så hvorfor vente te man evt kommer hjem for sex? da e man kanskje ik kåt lenger heller å i lengden så e d kjedelig å ha sex hjemme ell alltid i senga hjemme..e man kåt så ha sex dr dere e å vær playfull å finn en spennende å ha sex  å slipp dere løs for har man løst så har man lov..mye mere spennende d enn alltid vente på komme hjem

Skrevet
På 15.11.2014 den 17.45, AnonymBruker skrev:

Registrerer at svært mange jenter er livredde for at det ska lukte "vondt" nedentil, og mange godtar ikke oralsex før de er nyvasket. Dette er jo for mange et stort hinder for spontan oralsex. Nei, du får ikke slikke meg, jeg må dusje først!. Snakk om å drepe øyeblikket. Lite er så usexy som planlagt sex.

Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme.

Jeg snakker ikke om regelrett skitten mus, eller diskofitte etter 5 timer på byen med alkohol, eller 2 timer på spinningssykkelen hos Elixia.

Men det er ingen grunn til å skulle dusje før oralsex om man har normal hygiene.

Skjerpings, jenter.

Anonymous poster hash: cf43b...488

Og hvilket kjønn er du som skriver dette?

Anonymkode: 50336...98b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvilket kjønn er du som skriver dette?

Anonymkode: 50336...98b

Det er et fem og et halvt år gammelt innlegg, så det spørs om du får svar på det🙂

Skrevet
55 minutter siden, Jentadi skrev:

Det er et fem og et halvt år gammelt innlegg, så det spørs om du får svar på det🙂

😂😂😂🙈 dette man skal kalle å dra opp gamle tråder💪😂

Skrevet
3 timer siden, Minst skrev:

😂😂😂🙈 dette man skal kalle å dra opp gamle tråder💪😂

Det er alltid som oftest en rampe gutt (og noen ganger en rampejente) som finner frem slike tråder. 😂

Anonymkode: c7f9f...26d

Skrevet

Mistenker Google kan ha skylda🤣🤣

• 3 år senere...
Skrevet

E har ei skikkelig dunstbombe.😋``Ho den heilage`` blir bada og skrubba kor dag. Men så e denna helligdomen alt for fin og god te å bi vaska i First Priceshampoo. Denna fer Redken.😄Mannfolktunge derimot, det frista ikkji. Dildo derimot...😊

• Hjerte 1
Skrevet

2 timer på spinningssykkelen hos Elixia kan gi en deilig duft av aktiv, svett og våt fitte... Spontan sex etter treningsøkt er ikke å forakte...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2014 den 20.02):

Har da ingen sammenheng med å være trygg på seg selv? En er ikke usikker på seg selv selvom man liker å være nydusjet før oralsex, herregud..

Anonymous poster hash: ebfae...f26

Det vet jeg ikke, men man tar bort muligheten for spontan oralsex. Det er en dimensjon ved sexlivet jeg setter høyt. Å ha sex når man faktisk er kåt - uten å ha planlagt det. 

Skrevet

Tja.. trokke du er så gira på å slikke utflod 

Anonymkode: 2389c...1e8

Skrevet

mes mulig naturlig, med hårdott - de lukter som det lukter. 🧡

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja.. trokke du er så gira på å slikke utflod 

Anonymkode: 2389c...1e8

Hva har det med saken å gjøre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...