AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #21 Skrevet 15. november 2014 Dette vet vi kvinner som er trygge på oss selv, men regner med svarene i tråden kommer til å inneholde ekkelangst og spysmileys😉 Har da ingen sammenheng med å være trygg på seg selv? En er ikke usikker på seg selv selvom man liker å være nydusjet før oralsex, herregud.. Anonymous poster hash: ebfae...f26 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #22 Skrevet 15. november 2014 Dette vet vi kvinner som er trygge på oss selv, men regner med svarene i tråden kommer til å inneholde ekkelangst og spysmileys😉 Har da ingen sammenheng med å være trygg på seg selv? En er ikke usikker på seg selv selvom man liker å være nydusjet før oralsex, herregud.. Anonymous poster hash: ebfae...f26 1
Gjest KateW Skrevet 15. november 2014 #23 Skrevet 15. november 2014 Er vel snart 20 år siden nå. Har du et problem med at jeg foretrekker et rent kvinnekjønn? 😄Man kan være ren og velsmakende uten å ha hygiene OCD 2
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #24 Skrevet 15. november 2014 En trenger ikke å dusje hver dag. Dusjehysteriet har tatt helt av! Så lenge ikke håret er fett, så kan en fint bevege seg ute blant folk. Jeg dusjer ca. annenhver dag. Er jeg da en stinkbombe med et underliv som oser? Nei. Kunne jeg tenke meg å ha sex den dagen jeg ikke dusjer? Ja. Har jeg noen gang fått kommentarer på at jeg lukter vondt? Nei. Kunne jeg ha latt meg slikke den dagen jeg ikke har dusja? Ja. Har jeg gjort det? Å, ja. Fått klager? Nei. 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #25 Skrevet 15. november 2014 En trenger ikke å dusje hver dag. Dusjehysteriet har tatt helt av! Så lenge ikke håret er fett, så kan en fint bevege seg ute blant folk. Jeg dusjer ca. annenhver dag. Er jeg da en stinkbombe med et underliv som oser? Nei. Kunne jeg tenke meg å ha sex den dagen jeg ikke dusjer? Ja. Har jeg noen gang fått kommentarer på at jeg lukter vondt? Nei. Kunne jeg ha latt meg slikke den dagen jeg ikke har dusja? Ja. Har jeg gjort det? Å, ja. Fått klager? Nei. Fint for deg, la de som vil dusje gjøre det uten å preke om noe hysteri. Tror heller ikke noen sier rett ut "fitta di stinker" Anonymous poster hash: ebfae...f26 1
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #26 Skrevet 15. november 2014 Fint for deg, la de som vil dusje gjøre det uten å preke om noe hysteri. Tror heller ikke noen sier rett ut "fitta di stinker"Anonymous poster hash: ebfae...f26 Tja, hadde noen sagt det, hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig. Jeg vet jo at det ikke er sant.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #27 Skrevet 15. november 2014 Tja, hadde noen sagt det, hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig. Jeg vet jo at det ikke er sant. Hvordan VET du det, egentlig? Anonymous poster hash: ebfae...f26
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #28 Skrevet 15. november 2014 Hvordan VET du det, egentlig? Anonymous poster hash: ebfae...f26 Jeg er myk. 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #29 Skrevet 15. november 2014 Registrerer at svært mange jenter er livredde for at det ska lukte "vondt" nedentil, og mange godtar ikke oralsex før de er nyvasket. Dette er jo for mange et stort hinder for spontan oralsex. Nei, du får ikke slikke meg, jeg må dusje først!. Snakk om å drepe øyeblikket. Lite er så usexy som planlagt sex. Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme. Jeg snakker ikke om regelrett skitten mus, eller diskofitte etter 5 timer på byen med alkohol, eller 2 timer på spinningssykkelen hos Elixia. Men det er ingen grunn til å skulle dusje før oralsex om man har normal hygiene. Skjerpings, jenter. Anonymous poster hash: cf43b...488 Folk har forskjellig preferanser. Jeg liker at det lukter godt av mannen om jeg suger han. Tenner ikke på lukten av kjønnsorgan. Så for meg vil det være naturlig å dusje før man har oralsex. Har sjelden dårlig sex og det skjer så og si aldri spontant. Anonymous poster hash: 1f6fb...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #30 Skrevet 15. november 2014 Jeg er myk. Anonymous poster hash: ebfae...f26
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #32 Skrevet 15. november 2014 😄Man kan være ren og velsmakende uten å ha hygiene OCD Ingen har sagt noe om OCD. Jeg har selv utmerket hygiene på alle punkter og om jeg ikke er nydusjet, så tar jeg i det minste et par minutter på badet før sex skjer. Synes bare det er hyggelig om kvinnen jeg er sammen med er like omtenksom. Som regel har de fleste kvinner god hygiene, men jeg har vært ute for de som ikke har det og det har faktisk overrasket meg litt. Selv når jeg har hintet og spurt om de vil låne badet eller dusjen først. Fått klager? Nei. Jeg har selvsagt aldri klaget på de jeg har opplevd har en hygiene under par. En jente ville at jeg skulle slikke henne, men jeg beklaget og klaget over at jeg var for trøtt og at det hadde vært en lang dag. Om noen har sagt lignende til deg, så kan det ha vært meg.
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #33 Skrevet 15. november 2014 Til en annen kvinne som ville at jeg skulle slikke henne, sa jeg, "Hold kjeft ditt ludder!", før jeg trykte hodet hennes ned i senga og gjorde mitt. Kunne aldri falt meg inn å fortelle det direkte. Alle kvinner er unike og fortjener en unik behandling!
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #34 Skrevet 15. november 2014 Ingen har sagt noe om OCD. Jeg har selv utmerket hygiene på alle punkter og om jeg ikke er nydusjet, så tar jeg i det minste et par minutter på badet før sex skjer. Synes bare det er hyggelig om kvinnen jeg er sammen med er like omtenksom. Som regel har de fleste kvinner god hygiene, men jeg har vært ute for de som ikke har det og det har faktisk overrasket meg litt. Selv når jeg har hintet og spurt om de vil låne badet eller dusjen først. Jeg har selvsagt aldri klaget på de jeg har opplevd har en hygiene under par. En jente ville at jeg skulle slikke henne, men jeg beklaget og klaget over at jeg var for trøtt og at det hadde vært en lang dag. Om noen har sagt lignende til deg, så kan det ha vært meg. Nei, den har jeg aldri hørt, for jeg har ikke en hygiene under par. 2
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #35 Skrevet 15. november 2014 Nei, den har jeg aldri hørt, for jeg har ikke en hygiene under par. Om du fikk med deg poenget, så var det at du umulig kan vite hvordan andre oppfatter deg ettersom dette er en ting som ikke er så enkelt å kommunisere. Jeg 'datet' en kvinne som hadde dårlig ånde. Hun visste det trolig ikke selv. Tror du jeg fortalte det til henne? Nope. Personlig synes jeg at å dusje annenhver dag høres litt sjeldent ut, men det er mulig du er utstyrt med en selvrensende kropp (referer til tråden hvor det ble spurt om menn trodde de hadde en selvrensende rumpe). Selv dusjer jeg gjerne to ganger per dag. Alltid om morgenen og alltid etter trening. Gjerne en dusj etter skole eller jobb om jeg får besøk. Tar meg alt fra 1-10 minutt etter behov. Og dette gjør jeg også i perioder med sølibat, rett og slett fordi jeg liker å være ren og fordi det ikke krever all verden av meg.
Version 2.0 Skrevet 15. november 2014 #36 Skrevet 15. november 2014 Enig med HI. Folk er hysterisk til det meste for tida, tåler ingenting. Helst burde alle begynne å ha sex med dukker så slipper man både kroppshår, kroppslukt og kroppsvæsker. Ikke minst så slipper man å foholde seg til mellommenneskelig relasjon. Hallelujah. 4
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #37 Skrevet 15. november 2014 Om du fikk med deg poenget, så var det at du umulig kan vite hvordan andre oppfatter deg ettersom dette er en ting som ikke er så enkelt å kommunisere. Jeg 'datet' en kvinne som hadde dårlig ånde. Hun visste det trolig ikke selv. Tror du jeg fortalte det til henne? Nope. Personlig synes jeg at å dusje annenhver dag høres litt sjeldent ut, men det er mulig du er utstyrt med en selvrensende kropp (referer til tråden hvor det ble spurt om menn trodde de hadde en selvrensende rumpe). Selv dusjer jeg gjerne to ganger per dag. Alltid om morgenen og alltid etter trening. Gjerne en dusj etter skole eller jobb om jeg får besøk. Tar meg alt fra 1-10 minutt etter behov. Og dette gjør jeg også i perioder med sølibat, rett og slett fordi jeg liker å være ren og fordi det ikke krever all verden av meg. Du må da ha tørr hud? Jeg liker kroppslukten min, og det holder fint for meg. Hvis noen skulle kommentere noe noengang, så...tja. Neste! 2
Nanami Skrevet 15. november 2014 #38 Skrevet 15. november 2014 Ingen har sagt noe om OCD. Jeg har selv utmerket hygiene på alle punkter og om jeg ikke er nydusjet, så tar jeg i det minste et par minutter på badet før sex skjer. *snip* Har du aldri tatt en kjapp en i bilen/sofaen/ute eller lignende? 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #39 Skrevet 15. november 2014 Jeg vet ikke med alle andre, men om jeg først er tent så får ikke ti ville hester meg til å gå i dusjen for å vaske en "normal" kropp før jeg skal hoppe i høyet og bli både varm, svett og tilgriset. Da skal det hankypankes også får man heller dusje etterpå. (forsvinner ikke gnisten litt om man er så fryktelig redd for lukt?) Når det skal sier så dusjer jeg uansett hver morgen og ellers hvis jeg føler for det. Sjeldent jeg kommer rett fra trening og tar en kjapp en i gangen på vei inn liksom. Når det kommer til oralsex så er det vel ca det samme. Hvis jeg kjenner at jeg har hatt/har utflod eller føler meg klam og ekkel gir jeg jo beskjed, enten hopper vi i dusj eller badekar sammen, eller så finner vi på noe annet morsomt. Anonymous poster hash: 7e202...d7c
Surriball Skrevet 16. november 2014 #40 Skrevet 16. november 2014 Ryddet for personangrep og svar til dette. Stjernesol, mod. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå