AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Registrerer at svært mange jenter er livredde for at det ska lukte "vondt" nedentil, og mange godtar ikke oralsex før de er nyvasket. Dette er jo for mange et stort hinder for spontan oralsex. Nei, du får ikke slikke meg, jeg må dusje først!. Snakk om å drepe øyeblikket. Lite er så usexy som planlagt sex. Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme. Jeg snakker ikke om regelrett skitten mus, eller diskofitte etter 5 timer på byen med alkohol, eller 2 timer på spinningssykkelen hos Elixia. Men det er ingen grunn til å skulle dusje før oralsex om man har normal hygiene. Skjerpings, jenter. Anonymous poster hash: cf43b...488 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Kan du beskrive hvordan lukten skal være? Hvor går grensen for hva som er for stramt eller ikke? Anonymous poster hash: b0949...5d3
Flibidy Flæbidy Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Discofitte? Du kan få sagt det ... Kjæresten min er faktisk flink på dette området. Hun slipper meg ned uansett om hun ikke har dusjet siden morgenen. Det har ikke noe med at hun er urenslig å gjøre. Men hun vet at jeg sier fra, dersom det lukter i den grad at jeg blir ukomfortabel, og tar det helt fint om jeg foreslår om vi kanskje skal ta en dusj sammen, og fortsette etterpå. 1
Gjest KateW Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Dette vet vi kvinner som er trygge på oss selv, men regner med svarene i tråden kommer til å inneholde ekkelangst og spysmileys😉 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Det er vel som oftest nettopp fordi det har gått noen timer at de ønsker å vaske seg. Kanskje har de vært på do siden sist. Kanskje de sliter med utflod. Noen foretrekker å vaske seg for å være sikker.Anonymous poster hash: 64f80...562 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Kan du beskrive hvordan lukten skal være? Hvor går grensen for hva som er for stramt eller ikke? Anonymous poster hash: b0949...5d3 Hvis det er som å gå inn i en fiskebutikk så har du i hvert fall krysset grenser et par hakk. Det er vel opp til den personen som skal ned å "dykke etter gull". Hvis man som mann er komfortabel med at dama lukter litt stramt, så burde jo det gå fint for dama også. Dersom man syns det ere ekkelt, ikke klarer å nyte det, konsentrere seg osv. så er det vel en ide å rense sluket. 1
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Har da aldri fått noen klager de gangene jeg har dansa meg svett en kveld ute og fått "discofitte"? Lukte- og smakssansen er vel uansett noe svekket etter en fuktig kveld på byen. Lidenskap, begjær...lukter det dampende brunst og kjønn av mannen.....ja, takk! Det samme gjelder den andre veien. Selvsikre mennesker er sexy, usikre mennesker som må dusje før sex er ikke det. 1
Cathrine88 Skrevet 15. november 2014 #9 Skrevet 15. november 2014 Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme. Eller kanskje de har lest en av de mange KG-trådene med kommentarer om reketrålere og enda verre ting. For ei jente som allerede er usikker er det helt sikkert nok til å utløse vaskemani. 9
Thought-Fox Skrevet 15. november 2014 #10 Skrevet 15. november 2014 Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme. Usikkerhet. Som sikkert kan henge sammen med utbredelsen av "morsomme" kommentarer om at fitte lukter og smaker reker/fisk/putt inn det som passer. 3
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #11 Skrevet 15. november 2014 Tja...smaken er som baken. Jeg hadde en elskerinne som var litt hysterisk på dette med hygiene og jeg må si at jeg satt pris på det. Har opplevd kvinner som ikke akkurat dufter fløyel og da har det gjerne endt med at hennes orale tjenester ikke ble gjengjeldt. Uansett ikke så viktig for min del, da min egen nytelse tross alt er det som betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #12 Skrevet 15. november 2014 Eksen min forlanget at jeg måtte vaske meg først hvis vi skulle ha oralsex. Han klarte ikke lukta av fitte.. er veldig turn-off. Anonymous poster hash: 59c31...8b7
Teddybjørn Skrevet 15. november 2014 #13 Skrevet 15. november 2014 Synes det er helt greit med de som foretrekker å stelle litt ekstra, er jo ikke bare musa som kan være en kilde til litt nasalt ubehag i den regionen. Får jeg tørr parfymesmak i kjeften når jeg koser meg der nede da har de gått litt for langt. 2
Jus sanguinis Skrevet 15. november 2014 #14 Skrevet 15. november 2014 Registrerer at svært mange jenter er livredde for at det ska lukte "vondt" nedentil, og mange godtar ikke oralsex før de er nyvasket. Dette er jo for mange et stort hinder for spontan oralsex. Nei, du får ikke slikke meg, jeg må dusje først!. Snakk om å drepe øyeblikket. Lite er så usexy som planlagt sex. Det er jo veldig synd. Og det må jo være uvitenhet som gjør dette. Tror dere virkelig at guttene forventer at det skal lukte Blomster mellom bena deres?? Det skal tvert i mot lukte fitte, og det gjør jo at guttene blir enda mer kåte. Er jo helt unaturlig om det lukter Wellashampoo eller parfyme. Jeg snakker ikke om regelrett skitten mus, eller diskofitte etter 5 timer på byen med alkohol, eller 2 timer på spinningssykkelen hos Elixia. Men det er ingen grunn til å skulle dusje før oralsex om man har normal hygiene. Skjerpings, jenter.Anonymous poster hash: cf43b...488 Det mest fantastiske ved dette er at du faktisk får kvinner til å svare på det. 1
Gjest KateW Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Tja...smaken er som baken. Jeg hadde en elskerinne som var litt hysterisk på dette med hygiene og jeg må si at jeg satt pris på det. Har opplevd kvinner som ikke akkurat dufter fløyel og da har det gjerne endt med at hennes orale tjenester ikke ble gjengjeldt. Uansett ikke så viktig for min del, da min egen nytelse tross alt er det som betyr noe. Men så er vel du snaut kjønnsmoden, også... 5
Gjest chisandra Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Noen overskrifter får nylig inntatt mat til å true med å komme ut av kroppen igjen. :/
draug 75 Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Fitte skal lukte fitte... Javel. (Og ræv skal vel lukte ræv da) Du om det. 2
MagicaFraFyll Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 Fitte skal lukte fitte... Javel. (Og ræv skal vel lukte ræv da) Du om det. Ja? Hva lukter det av ræva di, da? Vill gjetning: møkk! Vanvittig vaskehysteri i dag...Med mindre du har fetisher som inkluderer sniffing av baken, holder det antakeligvis med normal hygiene for å være ren nok, og skulle noen ville lukte deg i baken, så får det heller være vedkommedes problem. 4
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #19 Skrevet 15. november 2014 Men så er vel du snaut kjønnsmoden, også... Er vel snart 20 år siden nå. Har du et problem med at jeg foretrekker et rent kvinnekjønn? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå