AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg setter av 2-4 treningsøkter i uka. (Kommer helt an på tid og motivasjon) Jeg er veldig glad i spinning, kanskje litt for glad i spinning. Som regel så ender det opp med at jeg drar på en spinningtime, og da helst spinnintervall. I det siste har jeg prøvd yoga, og liker det veldig godt. Så det blir yoga kanskje 1 dag i uka. Styrketrening prioriterer jeg i perioder. Det er veldig lenge siden sist. Det snakkes så mye om at styrketrening bør prioriteres, men har 1 økt med styrke i uka noe for seg? Jeg synes det er utfordrende å prioritere alle treningsformene! Anonymous poster hash: c07f9...a6c
FitnessIna Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 En styrkeøkt i uken vil gi deg veldig lite utbytte - som nybegynner bør du ha hvertfall 2-3 for å kunne se fremgang.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Du kan fint kombinere. Jeg tar ofte spinning før yoga. Synes det er gull å avslutte en økt spinning med yoga. Trener da kardio og yoga en gang i uka. Og så trener jeg styrke 2-3 ganger i uka. Da får jeg 3-4 treningsøkter per uke. Anonymous poster hash: 74d59...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå