Gå til innhold

Epilator, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid shavet meg "der nede". I sommer prøvde jeg for øvrig å ta brasiliansk voksing der, og det var så vondt at jeg ikke fikk puste til tider. I tillegg var hu som utførte dette på meg, utrolig ukvalifisert. Skal ikke dit igjen.

Men så fikk jeg vite om epilator, og jeg mener - alt gjør jo vondt første gang. Hadde jeg tatt brasiliansk igjen, ville det nok ikke gjort like vondt som første gangen uansett. Så, er det noen som bruker epilator "der nede"? Hvordan gjør dere det? Hvordan er det etter en stund? Hva er meningen deres om epilator?

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: 171e3...f5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker epilator under armene og på bena.

Men i underlivet synes jeg epliator gjør så aldeles f***lig vondt at jeg rett og slett ikke klarer det.

Anonymous poster hash: dcc37...447

Skrevet

Jeg synes det var helt greit å epilere beina, så jeg tok sjansen på å prøve underlivet. Klarte et område på et par millimeter før jeg måtte gi meg, jeg synes det var for vondt :( Andre gangen jeg epilerte beina kjente jeg det omtrent ikke, så jeg har veldig lyst til å manne meg opp til å prøve på underlivet igjen en gang, synes barbering er for mye styr.

Anonymous poster hash: 92599...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...