Gå til innhold

Julegave til hund, hva kan man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennepar som har skaffet seg hund. Den er 10 mnd nå, og ganske aktiv. Jeg har ikke peiling på hva man kan gi en hund, noen forslag? Tusen takk for svar!:-)

Anonymous poster hash: 1dc5c...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pakke friskies kjeks?

Hundejulestrømpe med assoterte godbiter for hund

Gjest SånnCirka
Skrevet

Tyggeleke med pipelyd, oksepenis, griseører

Skrevet

Makrell i tomat, julepølse, leverpostei :)

Skrevet

Tja, det viktigste en hund ønsker seg er jo tid og aktivisering. Men aktive hunder trenger belønninger, så godbiter er kjekt. Provit sine er sunne og gode. Ellers er tyggebein et greit tidsfordriv, og en Kong (som du kan fylle med noe god mat) er en super måte å holde hunden opptatt en stund.

Skal man tenke på sikkerhet er refleksprodukter og ting med lys kjekt til turer i mørket.

Anonymous poster hash: ecf6c...85f

Skrevet

Jeg ville prøvd å finne ut om de trenger noe lurt til hunden som de ikke har. Jeg lurer på om jeg skal ønske meg et dekken til min hund til jul, for å ha litt flere å bytte på :)

Skrevet

Jeg har i år fem hunder å kjøpe julegave til, min egen, hunden til en venninne og min brors tre. Tidligere år har jeg laget noen av gavene, som halsbånd, hundeseng og sovepose av fleece til de som liker å sove under pledd. I år har jeg ikke hatt tid eller lyst til å lage så da blir det en genser (han er korthåret og trenger klær i vinterkulda) og noe godteri til min egen og noe godt og kanskje en leke til de andre.

Syns alltid det er greit å legge noe som lukter godt for hundene inni gaven, for da vil de gjerne pakke den opp selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...