Gå til innhold

Hjelp! Må tenke realistisk før daten......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte ham jeg har flørtet med i en mnd nå, over sosiale medier.Jeg må innrømme at jeg er veldig betatt. Tenker på ham 24/7.. Han virker som han er hvertfall litt på samme, han sender meg god morgen mld hver dag, skriver stort sett gjennom hele dagen. Sender bilder gjør vi og omtrent daglig. Og begge "skryter" den andre oppi skyene.

Vi er veldig klar begge to på at vi ser etter et langvarig forhold, helst et som varer livet ut,siden vi begge er drittlei av korte, useriøse forhold.

Så dette møtet da, hvordan skal jeg klare å skru ned mine forventninger, slik at jeg ikke hopper på ham med en gang? Og i tilfelle vi virkelig ikke tåler trynet på hverandre i det virkelige liv?

Kan menn også bli såpass betatt kun via nettet etter 1 mnd med mye flørting osv osv ?

Anonymous poster hash: 3791a...592
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mine erfaringer tilsier at det kan de bli.

Likevel, det er bra å ha realistiske forventninger og bena på jorden. Tenk på at du skal møte en venn.

Anonymous poster hash: 2cac8...8e5
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke lett og si om han har de samme følelsene som deg. Men han liker jo og prate med deg, siden han prater så mye med deg. Nå gjelder det jo bare og se om dere har den kjemien på ekte og om han er den samme personen i forhold til det du så for deg gjennom meldingene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...