AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Hei alle dere Jeg hadde en såkalt "cheatday" i går og spiste masse malaco godteri. Jeg er veldig glad i gelegodteri. Jeg trodde det var et bedre valg enn sjokolade, men fant ut det motsatte. I hvertfall, stod det i en artikkel, at det er ekstremt lite kalorier i kirsebær-godteriet fra smågodthylla! 6 stk tilsvarer 63 kalorier, det blir 10 kalorier per stykk?! Og de er jo så gode! Her er linken, det står nesten helt nederst: http://www.vg.no/forbruker/helse/vektklubb-no/kaloribomber-i-paaskeegget-men-du-kan-velge-magert/a/595278/ Kan jo heller spise disse med god samvittighet? Er dette for godt til å være sant? Anonymous poster hash: d0c9e...19c
Gjest Runforit Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 I en sukkerbit er det ikke mer enn 8 kcal. I en bit med smågodt er det ikke så mange kalorier i det hele og store, problemet er vel at de fleste fint kan spise veldig mye av det, gjerne kombinert med sjokolade, chips og cola og det er da det blir en kaloribombe. Det er rom for både sukker, godter, brus, kaker og alt annet "usunt" i et ellers balansert og variert kosthold. Man må ikke ekskludere noe om man bruker sunn fornuft. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå