Gå til innhold

En date som ikke har tid til meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min sier alltid at han vil møte meg. Ja, han møter meg ca to ganger i uken, men ofte så sier han at han vil møte meg, men plutselig så skal han noe annet som er mindre viktig.

I dag lovet han å kontakte meg når han sto opp klokken to. Men han har fortsatt ikke kontaktet meg. Han tenkte at vi kanskje kunne treffes før han skal ut med kamerater på byen i kveld.... Jeg synes at han kunne prioritere meg fremfor byen og kamerater. Jeg har spurt om han er uinteressert, men han sier at han er intereressert.

Hva ville dere ha gjort med denne situasjonen?

Anonymous poster hash: 84c59...831
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått videre. Min erfaring sier at er en mann interessert så tar han kontakt og møter deg.

Så her passer nok frasen : He`s not that into you ..

finn noen andre du :)

• Liker 7
Skrevet

hadde aldri giddet, hallo-hva gjør du på?..ha litt selvrespekt, drit i han, finn en ny som vil være der med deg

Anonymous poster hash: cc708...3ea
  • Liker 2
Skrevet

hadde aldri giddet, hallo-hva gjør du på?..ha litt selvrespekt, drit i han, finn en ny som vil være der med deg

Jeg skrev til han at jeg ikke hørte ifra han, og at jeg lurte på om han var stått opp eller. Kanskje jeg skal tilføye: er du ikke interessert?

Skrevet

Ikke meld han mer,bare gå videre. Som sagt han hadde meldt deg og møtt deg om var interessert!

• Liker 2
Skrevet

Han skulle sende mld kl 2, og når du ikke har fått noe kl ti over 2 så flipper du ut? Oi!

Anonymous poster hash: c3444...106

• Liker 3
Skrevet

Skriv at du tar hintet , og at du ikke gidder , ha et fint liv :)

Så finner du på noe med venninner ,og tenker aldri mer på han . Når det er sånn i begynnelsen av noe , så blir det heller sjeldent noe bedre !

• Liker 1
Skrevet

Ikke meld han mer,bare gå videre. Som sagt han hadde meldt deg og møtt deg om var interessert!

Jeg har møtt han i fire måneder. Men det ser ut til at han egentlig gir faen. Jeg skal ikke tilføye mer. Jeg bare går videre. Er vel ingen vits i å tilføye mer. Handlingen sier mer enn ord kan si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig sagt takk for meg og gått videre. Hvorfor bruke tid på sånt tull?

• Liker 3
Skrevet

Skriv at du tar hintet , og at du ikke gidder , ha et fint liv :)

Så finner du på noe med venninner ,og tenker aldri mer på han . Når det er sånn i begynnelsen av noe , så blir det heller sjeldent noe bedre !

Handlingen sier noe mer enn ord. Er ganske lei meg for dette, men heldigvis virket jeg ikke desperat ut med å spørre om han er interessert eller ikke. Jeg skrev et spørsmål om han ikke hadde stått opp ennå. Men jeg skal gå videre. Jeg gidder det ikke mer! Jeg vil se interesse!

• Liker 2
Skrevet

Så bra du innser det TS,det er så fælt å like noen som ikke gir noe tilbake. Da er det best å bare bli ferdig med det :)

• Liker 2
Skrevet

Er ingen vits med er du interessert ? eller hadet meldinger, blir bare patetisk-de driter i det uansett, se på HANDLING damer..HANDLING

Skrevet

Det var snakk om ti minutter her...?

• Liker 1
Skrevet

Er ingen vits med er du interessert ? eller hadet meldinger, blir bare patetisk-de driter i det uansett, se på HANDLING damer..HANDLING

Handlingen ser sitt. Er enig i det. Han svarte meg , og skrev at han skulle ut på byen med kollegaer i kveld. Også blir det nok en øl skrev han. Da skrev jeg: Øl og damer på deg i kveld da? ;) Kos deg!. Det var mitt hadet. Nå er jeg lei hele greien! Da viser jeg etter fire måneders dating at nå setter jeg punktum.

• Liker 1
Skrevet

Er man interessert så finner man tid til hverandre. Og når han ikke gjør det etter fire mnd så burde du droppe han, syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Ja han påstår nå at han ikke går ut for å hygge seg med andre damer. Men jeg føler på meg at jeg har fått nok av følelsen av at han er uinteressert i meg. Jeg skrev til han at jeg skal ihvertfall ta kvelden rolig. Og at de som holder på med andre damer kan bare gå. Hehe. Jeg ville bare være åpen så vet han hvordan jeg tenker. Jeg vet ikke hva han vil. Om han vil gi slipp eller ikke. Umulig å si. Men jeg har fått nok av den manglende interessen jeg føler fra hans side. Jeg vil tenke meg videre. Hvis han ikke kommer med noen fornuftige ord som får meg til å føle meg vel så går jeg. Jeg venter med å slette han på fb. Venter til jeg er sikker på at han er verdt å slette.

Skrevet

Er man interessert så finner man tid til hverandre. Og når han ikke gjør det etter fire mnd så burde du droppe han, syns jeg.

Han har funnet tid til meg jevnt hele tiden men ....jeg føler at han virker for uinteressert ut i deler av oppførselen.

Skrevet

Daten min sier alltid at han vil møte meg. Ja, han møter meg ca to ganger i uken, men ofte så sier han at han vil møte meg, men plutselig så skal han noe annet som er mindre viktig.

I dag lovet han å kontakte meg når han sto opp klokken to. Men han har fortsatt ikke kontaktet meg. Han tenkte at vi kanskje kunne treffes før han skal ut med kamerater på byen i kveld.... Jeg synes at han kunne prioritere meg fremfor byen og kamerater. Jeg har spurt om han er uinteressert, men han sier at han er intereressert.

Hva ville dere ha gjort med denne situasjonen?

Du er kun en ting han holder på med som en annen interesse i ukedagene. Ikveld skal han og kameratene ut å sjekke nye damer.

Anonymous poster hash: 72120...805

Skrevet

Slik tenker jeg og.

Skrevet

Overrask oss med å stå for det du sier denne gangen da. Da er det nok mange som blir glade (du selv også på sikt).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...