Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal handle en liten julegave til et par av de nærmeste venninnene mine her jeg bor. Vi er alle studenter, så jeg tenker å kjøpe en gave som ikke koster så mye, men er nyttig å ha. Jeg har blant annet sett litt på kremmerhuset, men jeg har foreløpig ikke funnet noe som jeg kunne tenke meg å gi.

Anonymous poster hash: 111f7...c7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal handle en liten julegave til et par av de nærmeste venninnene mine her jeg bor. Vi er alle studenter, så jeg tenker å kjøpe en gave som ikke koster så mye, men er nyttig å ha. Jeg har blant annet sett litt på kremmerhuset, men jeg har foreløpig ikke funnet noe som jeg kunne tenke meg å gi.

Min kjære pleier å få et utvalg teer, håndkremer, julekaffe, duftlys og og te-krus til jul.

Det pleier å ramle inn mye sånt her, i desember.

Te-kusene pleier å være av den rimelige sorten og komme med en teklype og litt kandis-sukker og en pakke te. Vi har mange tekrus etterhvert, men bare ett av hver. :nigo:

Men det er alltid hyggelig å drikke av dem uansett.

Siden er ofte ikke er så dyre, så dør de gjerne i oppvask, når far i huset vasker opp fort.

Men det gjør ikke så mye, for det dukker opp noen nye, neste jul :)

Eller så kommer det julemarsipan, Toffifee eller sjokoladehjerter i eske fra Freia. Sormregel pleier jeg å få hjelpe til med å spise dem, så jeg syns sånne er veldig velkomne.

• Liker 1
Skrevet

Til mine studievenninner gir jeg ofte hjemmelaget godteri eller noe sånt. Er koselig å bare gi en liten oppmerksomhet som ikke koster all verden. Duftlys pleier jeg å få av og til og det blir jeg kjempeglad for! Elsker å tenne stearinlys, men det blir ofte ikke prioritert med studentbudsjett! Eller så kan man gi gavekort på kino, håndkrem, sengetøy, pledd, pynteputer osv :)

Anonymous poster hash: 26875...0a3

Skrevet

Hva med truser? :fnise: det er noe man alltid trenger! hvis du kan litt om stilen deres da, helst noe behagelig i bomull eller noe.

Votter, luer og skjerf er alltid nyttige ting å ha og ikke så dyre å kjøpe.

En pakke med fine sokker, det samme...

pysj fra HM (billige og litt bedre kvalitet enn de fra Cubus for eks)

Skrevet

Gode forslag! Det er det meste jeg også har tenkt på. Truser og slikt tror jeg at jeg venter litt med da jeg ikke kjenner de SÅ godt enda. :laugh:

Skrevet

Har en gratis, men tidkrevende ide; lag et lite eventyrspill basert på intern humor i Macromedia Flash MX :fnise: Lager ett til hver av mine venninner, og er utrolig underholdende å lage :laugh:

Anonymous poster hash: 21c66...0d6
Skrevet

Kjøp sokker eller lag noe selv. Skjef, luer eller bøtter eller kjøp noe som du vet de elsker.

Skrevet

Hei!

Selv kjøper jeg bøker som du godt kan få for kun 50 kroner, også kjøper jeg en del såper og skrudd ol fra Lush. Det får du også for godt under 100 kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...