Gjest GlutenBlaster Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Heisann! Jeg har fått mitt livs første vaskemaskin. Det var en gave så har ikke installert den selv, men etter flere skrekkhistorier på nettet har jeg skjønt at hvis man ikke fjerner transportsikringene på maskinen kan det gå riktig galt. Problemet mitt er bare at jeg ikke aner hvordan en transportsikring ser ut, og er omtrent like handy som et gjennomsnittlig nesehorn. Derfor: 1) Er det noe jeg må fjerne her (bilde vedlagt) 2) Er det noe annet jeg kan gjøre forferdelig galt med en vaskemaskin som jeg må være obs på? Saksopplysning: Er en Hoover toppmatet vaskemaskin
Gjest GlutenBlaster Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Jeg vet for øvrig at det intelligente å gjøre her hadde vært å konferere bruksanvisningen, men jeg finner den ikke, og den ligger ikke online og er på vei i posten. Men jeg skulle gjerne gjort litt laundry før den tid så derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Har du hørt om bruksanvisning?? Bruksanvisning følger med alle produkter vi kjøper som ikke kan spises. Finn frem bruksanvisningen og les sidene for før maskinen taes i bruk. Kobler du til strømmen før maskinene er klargjort for bruk i hht. Bruksanvisningen kan du kjøre maskinen på søpla etterpå.Anonymous poster hash: 25bb5...57a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 De to lange stengene som går på tvers er transporsikringer og må fjernes før bruk! God vask! Anonymous poster hash: 5298c...84d 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Glemte å skrive at det sitter sikkert noen stenger festet til de transportsikringene inni der også og de må selvfølgelig også fjernes. Anonymous poster hash: 5298c...84d
Gjest GlutenBlaster Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Har du hørt om bruksanvisning?? Bruksanvisning følger med alle produkter vi kjøper som ikke kan spises. Finn frem bruksanvisningen og les sidene for før maskinen taes i bruk. Kobler du til strømmen før maskinene er klargjort for bruk i hht. Bruksanvisningen kan du kjøre maskinen på søpla etterpå.Anonymous poster hash: 25bb5...57a En trivelig lørdag til deg også.
Dolce Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 (endret) Jeg vet for øvrig at det intelligente å gjøre her hadde vært å konferere bruksanvisningen, men jeg finner den ikke, og den ligger ikke online og er på vei i posten. Men jeg skulle gjerne gjort litt laundry før den tid så derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe Kanskje dette hjelper? http://service.hoover.co.uk/manuals/HNT5146.pdf Det står endel om hva som skal fjernes ved installering på side 5. Lykke til! Endret 15. november 2014 av Dolce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå